Les Mieserable ;-)

 

Vandaag 10-1-2024:

10-5-2023, was ik zo blij met een spiksplinternieuwe fiets,
luisterend naar de naam “Bikkel”.

ik kreeg deze van Karel, omdat ik voor de zoveelste keer met mijn oude fiets was gevallen.
En, ja met deze Bikkel lag ik stevig op de weg, zelfs in ‘storm en wind’
ging het mij
voor de wind’.

En nu vandaag, exact 8 maanden later
de flater en de kater
mijn “Bikkel” kameraad werd gepikt
ingepikt door een ander.

Het heeft weer niet gemogen
Miesje werd altijd bedrogen.
Als ik ergens toestemming voor vroeg
was het antwoord knoerthard:
“Nee”, afgelopen uit’!

Het is de trigger naar mijn verleden die er zo inhakt, helaas letterlijk te voelen.
Dan had ik nu eindelijk de moed bij elkaar geschraapt om naar mijn huisarts te gaan
omdat ik meer dan 3 weken ‘niets door mijn strot krijg’, alsof er een slot op mijn slokdarm en maag zit
en dan die constante misselijkheid.


De pijnen zijn zo om gek van te worden, en toch zwak ik die klachten bij mijn huisarts weer af; want, ja, welke idioot blijft met zo’n gigantische pijn ‘zonder meer’ rondlopen?
Ik, zei de gek.
En omdat ik het zo ontzettend moeilijk vind om een ander met dit helse gebeuren te confronteren,
iets dat zo onvoorstelbaar is om uit te dragen, uit te schreeuwen,
lijkt het ook alsof ik mijzelf bescherm voor, en tegen de ‘naakte waarheid’.
Iets wat normaal geen waarheid kan zijn.

Zoiets bestaat niet, kan niet bestaan,
maar ja, ik besta inclusief die volle lading, helaas.

Mijn bestaan zal mijn familie een doorn in het oog zijn geweest,
dat ze voelen, zien wie, wat, en hoe ik ben.
Ik ben zoals ik ben
maar geen van hen
dat brengt hen van de leg
dus ik moet weg
wordt niet voor vol aangezien
wordt afgekraakt
zou alleen maar in de weg lopen,
zitten, or whatever.
Oprotten, opzouten, weg wezen.

En, oh, wat was ik een ondankbaar nest
en wat werd er gedreigd
dat horen en zien mij zou vergaan.

Niets werd mij gegund
kreeg ik iets van iemand
moest ik het teruggeven
werd ik ergens blij van
werd het belachelijk gemaakt.

Nu maak ik dit rot-blogje af
want ik ben sowieso ‘terug bij af’
altijd hetzelfde liedje
als leven voor straf.
Strafexpeditie
ik teken een petitie
dat dit nooit meer mag.

Maar we gaan door, haha, en nu moet ik toch lachen,
die dief weet nl niet dat mijn fiets nog 2 gratis servicebeurten tegoed had.

p.s.
Zo, dat hebben wij gehad!
10-5-2023:
Toen nog superblij met mijn mooie Bikkelfiets.

 

Categorieën: Uncategorized | Tags: , , , | Een reactie plaatsen

Berichtnavigatie

Plaats een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.