Het verloop, of het vervolg?

1 februari:

Zojuist ben ik terug van de h.a.
Ze heeft heel veel moeite voor me gedaan, ze wist al dat ik komen zou omdat ze gisteren even naar haar praktijk was gegaan
om te kijken of er soms iets was gebeurd.
Zij denkt aan een maagbloeding, en heeft heel lang aan de telefoon gezeten met de dienstdoende MDL-arts
om mij voor morgen een gastroscopie te laten ondergaan.
We hebben erg lang bij haar gezeten.
Mijn bloeddruk is veel te hoog.
Maar zij brengt de evt. maagbloedingen, overgeven etc. niet ivm het te drastisch afbouwen van de Cymbalta.
Doch dat ik het langzamer moet doen is voor haar ook een feit.
Zij wilde nu nog sneller gaan dan wij, maar ik doe het dus rustig aan met alles.
En de Metoprolol blijf ik gebruiken.
Morgenochtend zal de h.a. mij bellen wanneer ik terecht kan in het MC voor dat onderzoek.
Wij geloven niet aan een maagbloeding, maar begrijpen dat, zoals zij zei, het onverantwoord is om geen directe stappen te gaan ondernemen.
Ze had mij het liefst nog voor vannacht al kunnen voorbereiden op dat onderzoek.

Duim voor me jongens, ik ga lieve zwemmen, of zoiets.
Skaten, en schaatsen vind ik ook te gek, maar moet nu een ander ijzer smeden nu het nogal heet is ;-).

2Mies.png

Categorieën: Eigen kunst (divers), Uit mijn dagboek | Tags: , | Een reactie plaatsen

Berichtnavigatie

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

