Welkom op mijn blog

Als je het leuk vindt kan je hier luisteren naar een cantate van mijn lievelings-componist, J.S.Bach.

Er zijn naar mijn smaak nog veel mooiere Cantates  van deze componist, deze moet ik nog  proberen te vinden 🙂

Misschien tot ziens,
en bedankt voor je eventuele reactie,

dochtersions.

Categorieën: Uncategorized | 3 reacties

Berichtnavigatie

3 gedachten over “Welkom op mijn blog

  1. S

    Weetje, muziek heeft soms de kracht om je helemaal mee te nemen. Ik wil dit graag met je delen, een prachtig pianstuk :-).

    liefs 🙂

    Like

  2. Oh, wat mooi, lieve S. Je hoort echt die rivier stromen in zijn melodie. Ik heb ervan genoten, dank je wel. Ook voor je reactie! btw, Ik heb nu gezien dat je bij iedere nieuwe posting op je blog, kan aangeven of je deze met wachtwoord wilt, of gewoon openbaar. Ik ben hier nog niet vaak, ook omdat ik zoveel als mogelijk buiten wil zijn. Dus ik hoop met slechter weer, meer te gaan bloggen (misschien, haha). Ik hoop dat het goed met je gaat, lieve S. Smile 😉

    Like

  3. S

    Graag gedaan!! Nou de regen leeft zich helemaal uit hier, en jij gaat je nu weer hier uitleven in je geschreven tekst & tekeningen toch :-). veel liefs

    Like

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

