Frozen Tears

FroozenTear

The seeds, shivering
silent sorrow

with dried
the tears.

Categorieën: eigen dicht - en kunstwerk | 4 reacties

Berichtnavigatie

4 gedachten over “Frozen Tears

  1. S

    Prachtige foto. Echt :). Pijn en ook kracht. De frozen tear breekt niet makkelijk. Maar smelt wel snel met de warme liefde van het hart :). Hihi jouw foto’s geven mij inspiratie. Het zijn ook wel hele mooie! liefs

    Like

    • Dank je wel, S.
      Hoe waar zijn je woorden over wat de liefde doet.
      (ik bedoel “liefde heelt alle wonden’, niet hoe waar je woorden zijn, snappie? haha. :))

      Like

  2. S

    haha ja ik snap em :).
    Heb je mijn laatste mailtje ontvangen. Hoop ook voor je dat die uitleg bruikbaar is.

    Like

  3. Ja S,
    Zojuist heb ik dat mailtje beantwoord, DANK!!! ♥

    Like

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

