Lost Flower

A lost flower
does it feel lost too?
I have no clue

but I guess
flowers need
affection
not only from insects
there must be
a connection

between
the flower
and you.

© Mies

Categorieën: eigen dicht - en kunstwerk | 6 reacties

Berichtnavigatie

6 gedachten over “Lost Flower

  1. S

    Graag gedaan & jij ook bedankt voor jouw reactie bij mij :)!
    Ja ik was ook even verrast dat ik nog op mijn log kon. Dankzij google lukte mij dat. Ik ben er nu achter gekomen dat als die http://www... voor het web-adres weg gelaten wordt, je dan je weblog nog steeds kan bezoeken.
    Ik kon een lange tijd niet inloggen. Ook plaatste ik al een tijdje geen berichtjes meer. Maarre ik was dus terug aan het lezen op mijn log en toen zag ik een berichtje van je (uit 2009, http://dancingonsunshine.weblog.nl/geen-categorie/denkend-aan-een-nieuwe-stap/), vond em mooi, en ik ging toen ook weer opzoek naar jouw log. Zodoende kwam ik weer bij jou terecht. Ik weet niet of je mij nog herinnerd, het is ook een poos geleden.
    Ik heb geen nieuwe log, maar ik zal je het laten weten mocht ik er weer aan beginnen! Liefs S

    Like

  2. S

    Nou is die van mij is nu echt foetsie (log)!

    Enne ja, ik had ook veel problemen met mijn log: ik kon een hele poos niet inloggen, na die verhuizing van web-log.nl naar weblog.nl, zijn al de geplaatste youtube-liedjes weg. Ook een aantal foto’s/plaatjes zijn weg. Een tijdje kon ik ook niet meer reageren op mijn eigen en andere logs. Dit heeft er ook wel voor gezorgd dat de wil om te loggen beetje bij beetje verdween. Maar ik schrijf nog wel soms, gewoon: pen en papier :-).
    groetjes!

    Like

    • Hi S.

      Als je een nieuwe exportfile aanvraagt en die importeert in (je evt. nieuwe) blog, wat je aanmaakt bij wordpress, dan heb je alles nog.
      Ga maar naar de helpdesk van weblog.nl, daar kan je erover lezen.
      groetjes, en bedankt,
      liefs, Mies.
      Of anders kan ik je het adres ervoor doorgeven.
      Ik kan nl nog op mijn oude dochtersions komen, waar ze linken naar de helpdesk.
      p.s. er is ook een adres van wordpress: support@wordpress.com

      Like

      • S

        Hi mies :), dankje voor de uitleg. In april zou ik het exportfile kunnen krijgen, ze zijn de hele maand maart bezig met back-up.

        De tekeningen die jij maakt vind ik mooi en knap gedaan. Zit zo een onbekend verhaal in..dat lijkt tenminste zo. Dat onbekende dat gedichtjes van iemand anders ook hebben, alleen gaan die tekeningen nog dieper. Ik denk omdat er geen woorden worden gebruikt, alleen beeld. Dat geeft nog meer vrijheid voor eigen interpretatie.
        Wat voor programma gebruik je eigenlijk voor je tekeningen, als ik vragen mag :)? Is het ook te downloaden? liefs

        Like

  3. Hier plaats ik een link van een tekenprogramma dat je kan downloaden:
    http://apophysis.xyrus-worx.org/
    Mijn tekeningen maak ik met een oudere versie van apophysis, de nieuwe (zie boven dus) doet het veel beter op de modernere p.c.’s, ik heb een oud bakbeest.
    Ik ben destijds begonnen met tekenen met het programma ‘fractal explorer’ dat ook makkelijk is te vinden en gratis te downloaden.
    Mijn man heeft me in het begin geholpen, omdat ik erge aangezichtspijnen heb, zeker als ik dingen moet uitzoeken en veel lezen.

    Bedankt voor je compliment.
    Laat je weten als je succes hebt met tekenen?
    IIG wens ik je ‘het’ wel.
    En ook veel plezier, voor mij is het heel ontspannend nu om mee te spelen.
    Het kost soms wel ff wat tijd.
    Liefs, en een heel fijn weekend 🙂
    !

    Like

    • S

      Dankje!! Ik heb beide geinstaleerd. Inderdaad, het is niet zo simpel om mee te werken. Ik ga later wel uitzoeken hoe en wat. Het staat er nu iig op mijn pc hihih. Natuurlijk laat ik je het weten als het lukt! liefs en ik hoop dat je ook een fijn weekend heb gehad!

      Like

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

