De Wanhoop en de Meester

   Zadel9

Wanhoop
maakt zich meester
is meester over haar
die niet weet
hoe te handelen
met het leven
komt niet
klaar

Vroeger leek het
'zo klaar als een klontje'
moeder, broer, zus was de baas
waren haar 'heer en meester'

Maar nu,
de Wanhoop, Opper
machtig is
'baas boven baas'

!!!

(bovenstaande tekening heb ik gemaakt met Fractal Explorer)

Categorieën: Mijn gedichten | 3 reacties

Berichtnavigatie

3 gedachten over “De Wanhoop en de Meester

  1. miriam

    http://www.alpha-up.nl/hulp-bij-klachten/ptss?gclid=CIXwiLzUjKcCFUSGDgodnV1Eew

    Lieve Mies,
    Deze link zag ik toen ik wilde kijken of je nieuws had op je website.
    Ik weet niet of t wat is hoor, maar ja, praten met de medici heeft nog niet echt geholpen.

    Heel veel liefs voor de liefste en dat ben JIJ
    Miriam

    Like

  2. loatgoan

    lieve mies
    Licht zal er zijn en blijven aan de horizon en ook voor jou zal die zon blijven en nog harder gaan stralen ooit.
    ik hoopte alleen dat deze psych iets meer voor je kon betekenen maar wat ik uit deze tekst een beetje opmaak is dat het dus weer een beetje het zelfd laken een pak is of hoe zeg je zoiets. getsie zeg het zit je ook niet mee
    dan is het echt weet terug geworpen en vechten en overleven maar wat een ellende iedere keer telkens als je denkt dat je het weer een beetje hebt gevonden. ik weet dat je sterk bent en de moed niet opgeeft dat je vertrouwd op de veilige Haven en dat er eens een moment zal komen
    en ik ben er echt van overtuigd dat dat er zal zijn dat het beter zal gaan maar helaas is die weg er naartoe wel heel lang
    maar weet mies net als miriam zal ik ook alles proberen te doen en opzoeken als ik ook maar iets vind of zie wat je zou kunnen helpen
    dan laat ik het je weten en dan meld ik het je alles voor maar een beetje meer geluk voor jou lieve mies je verdiend het
    en dat je maar van die pijnen verlost mag worden

    ik kijk voor je uit en ga voor je op zoek
    en natuurlijk blijf ik aan je denken en met je schrijven en je weet denk goed aan jezelf
    en neem de tijd alleen wanneer het kan terug schrijven he?

    een heel warme knuffel en heel veel liefs van mij
    Karin

    Like

  3. loatgoan

    Lieve Mies
    jij mag er zijn jij mag bestaan
    jij zou niet moeten boeten voor wat zij jou hebben aangedaan.

    ik zou zo willen dat ik je pijn je verdriet stukje voor stukje van je weg kon nemen ik weet dat dat niet kan
    maar ik gun je zo die vrijheid waar jij al zo lang naar verlangt en op hoopt
    je omschrijft het zo duidelijk in je gedicht

    ik schrijf je even om te laten weten dat ik aan je denk
    en mijn hart gaat naar je uit
    want je mag er zijn
    je bent een bijzonder lief en goed mens met het hart op de goede plek

    waar jammer genoeg zo misbruik van is gemaakt

    ik vindt je waardevol
    en stuur je mijn wens voor jou
    een harte wens
    dat het een beetje je pijn moge verzachten
    want weet ik ben bij je in gedachten

    een heel warme knuffel
    en veel sterkte gewenst
    en alle liefs van mij karin

    Like

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

