Stuk voor stuk

Stukje bij beetje
door
stuk voor stuk
werd ik vermoord
nog net niet stuk.
Van mijn stuk te brengen
met goed geluk.
Het er goed af te brengen
is dat geluk?

Als je blijft leven
om iedere keer
weer een beetje meer
vermoord te worden
telkens weer.

Doe het dan goed
en maak me af.
Niet is te harden
de succes-volle straf.
Van steeds een stukje,
door een ieder zo laf.
Die werkelijk niets
om mijn leven gaf.

Display_2129728
 Stukje voor stukje
"in de aanval op"

 

Categorieën: Mijn gedichten | 1 reactie

Berichtnavigatie

Een gedachte over “Stuk voor stuk

  1. Dank je wel, voor jou ook een heel gezegend 2011!

    Like

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

