Kerstverrassing in een winkelcentrum

Dit is heel erg mooi, ik was er door ontroerd en ook ‘dol enthousiast’ 😀
In het begin zie of hoor je nog niet veel maar…..let op!!!

Halleluja

Categorieën: Geen categorie | 8 reacties

Berichtnavigatie

8 gedachten over “Kerstverrassing in een winkelcentrum

  1. Wat naar om te “horen” allemaal, ze helpen je van de wal in de sloot op deze manier.

    Like

  2. Eefje

    Mies ik begrijp zo wat je bedoelt….zelf heb ik helemaal geen naar leven achter de rug,alles ging zoals het moest gaan, tot die vreselijke hoofdpijnen op kwamen….je zoekt hulp
    en je probeert van alles…..maar als niets helpt en je leven dagelijks met je kop in de hel zit(sorry ik weet geen andere benaming hier voor) dan zoek je hulp van boven…..je schrijft het zo mooi allemaal,maar het is net of ik m’n eigen verhaal lees….jij houdt wel je vertrouwen he op boven…dat vind ik zo mooi ,ik heb nu echt de twijfel hoor…als er een God bestaat dan laat hij mensen toch niet zo met vreselijke pijnen leven wat geen leven is maar een voorproefje voor de hel zeker…..dan kan hij je maar beter thuishalen…..wordt je in elk geval behoedt voor zelfmoord,
    want vaak sta ik echt op het punt het te doen…..
    Ik ga je site eens doorlezen als ik minder hoofdpijn heb(wanneer?).
    M’n schoondochter heeft bordeline en zij begrijpt me heel goed…..alles weer op een andere manier,dat wel,maar doordat ik haar goed opvang en haar helemaal neem zoals ze is hebben we het heel fijn samen….heb me ook veel verdiept in bordeline om er iets van te snappen.
    Wat fotografeer je mooi zeg…..fijn dat je daar veel in kwijt kan….
    Lieve reactie had je,dank je wel hiervoor.

    Like

  3. Lieve Eefje,
    Mag ik vragen wanneer jouw hoofdpijnen zijn begonnen, en of jij wel kan slapen? (ik nl niet, alleen met behulp van slaaptabletten)
    Ook ik heb mijn inzinkingen (dat ik niet meer weet wat te geloven).
    Maar al duurt dit soms lang, toch krijg ik dan weer een inzicht dat dit lijden een doel heeft, en dat God deze weg samen met mij gaat.
    Hij lijdt (mee) aan ons lijden, Eefje.
    Deze aarde is volgens mij de hel.
    Hier, waar de duivel steeds meer de dienst uit kan maken.
    Fijn dat je zo’n goede band met je schoondochter op kon bouwen.
    Het is, denk ik, een geestelijk lijden waarin jullie elkaar kunnen begrijpen en steunen, want alles komt in eerste instantie voort vanuit de geest.
    Dank je, voor je fijne reactie.
    Ik ben er blij mee. Ook dat je die moeite doet.
    Ik weet hoe zwaar lezen (en schrijven) is, het kost veel energie/concentratie, en pijn.
    Veel liefs, sterkte, èn vertrouwen houden!
    😉 Mies.

    Like

  4. Geweldig zeg! Wow….waarom ben ik nou nooit aanwezig met zoiets haha…
    Mag ik hem op FB plaatsen? Kan evt een linkje maken naar je site als je dat wil… 😉

    Knufff

    Like

  5. Lieve Miesje…ik was hier altijd al. Alleen even niet aanwezig :-D) Dat filmpje gaat op Facebook 😉

    Wat vervelend dat jij ook je spullen kwijt bent. En dan nog op zo’n manier..:-(
    Sterkte meis!

    Knufff

    Like

  6. willem

    hoi mies
    exkuus! ik ben gisteren vergeten je te filseteren met je verjaardag. alsnog van harte!
    liefs, W.

    Like

  7. Hoi lieve Mies

    Ik wens jou en allen die je dierbaar zijn een warm, liefdevol en gezellig Kerstfeest!

    Liefs ML

    Like

  8. Ja is zeker erg mooi dit. Je ziet de mensen gewoon denken: wat is dit dan? Maar de boodschap lijkt me duidelijk. Doe jij nou maar lekker rustig aan daar want aangezichtspijnen zijn volgens mij heel erg. Ik baal nu al omdat ik een beetje kiespijn heb.
    Ik groet je uit een somber Gouda…

    Like

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

