Fuchia on ice

Het kan vriezen
het kan dooien
maar
onze Fuchia bloeit nog steeds 😀

FuchsiaIJs
Ze noemen het ook wel
Belleboom 😉

Categorieën: Fotos | 8 reacties

Berichtnavigatie

8 gedachten over “Fuchia on ice

  1. Ik weet niet of je depressief bent…maar wel dat het ongelooflijk heftig is wat je allemaal meemaakt.
    Vandaar ook de bewondering elke keer weer…voor jou!
    Want ook al denk je vaak dat het niet goed gaat, ik lees toch elke keer dingen dat ik denk: ze is goed bezig! 😉
    Zelf zit ik weer tegen een depressie aan en ik merk dat aan het feit dat ik bv pas tegen het eind van de dag mezelf wat beter begin te voelen en tegen de tijd dat ik naar bed ga ik weer helemaal positief kan zijn. Uit ervaring weet ik dat dat een “teken” is en moet oppassen.

    Wens je heel veel sterkte meis….iedere dag een stapje..en soms een stapje terug.
    Maar komen doe je er..zeker weten.

    Liefs en knufff

    Like

  2. Hoi Mies…

    Jij ook bedankt voor je lieve reaktie 😉

    Ik wens je een heerlijk weekend.
    Maak er wat moois van he!

    Liefsss

    Like

  3. Hey meis…beetje goed weekend gehad?

    Ik wens je ondanks alles waar je nu doorheen gaat een hele fijne week!!!
    Duim voor jou!

    Liefs x

    Like

  4. Oeps…meteen even veranderd…. 😀

    Sterkte meis…rustig aan dan breekt het lijntje niet. 😉

    Like

  5. Ik ben een beetje moe…en ga voorlopig aan wat andere dingen “werken”.
    Hiermee wil ik niet zeggen dat ik je vergeet..zeer zeker niet!
    Maar ik laat het hele internet gebeuren even voor wat het is.
    Dus reageer ook even een tijdje niet.
    Soms moet het even….en ik moet het zo even doen nu.
    Tot gauw…en liefs van mij.
    Keep Smiling!

    x

    Like

  6. Hanneke van der Linde

    Hoi Mies!

    Wat een verademing om jou weblog te vinden!! Ik herken zo ongelofelijk veel!
    Een (horror-) feest van herkenning voor mij en het gekke is dat het me een beetje rust geeft. Jij hebt er misschien niet veel aan, behalve dan de bevestiging dat het fijn is dat je je ptss-schap deelt op het web, maar voor mij is het een bevestiging dat ik echt CPTSS heb (de diagnose is er wel, maar elke psychiater zegt wat anders Ptss maar ook een vleug borderline (iets waar ik me niet echt in herken) etcetc, alles wat ik op het web vind over het onderwerp gaat over militairen..lijkt niet te passen..maar dit voelt als het glazen muiltje..

    Als jij spreekt over het gevoel van een concentratiekamp, verwoordt je precies wat ik altijd dacht, letterlijk, maar niet durfde te zeggen want te erg, viel heus wel mee…

    Respect!! Voor hoe je vol houdt verder gaat ondanks alle pijn voor wat je allemaal aangaat, aan moet (onze overlevingstrategien worden als ze niet meer nodig zijn ineens onze vijand en dan opeens moet je alles loslaten wat je overeind heeft gehouden en komt de pijn de angst alles alsnog…wat een puinhoop en dubbel oneerlijk en frustrerend). Respect ook voor je kracht en je creativiteit. Dank je voor je blog. Pas goed op jezelf!

    Han

    Like

  7. @ Hanneke, Dank voor je fijne reactie! Ik heb er veel aan, zoals je misschien hebt gelezen in mijn laatste log. Het vreemde is, dat ik in eerste instantie mijn symptomen ook in verhalen van militairen herkende. In feite ben ik slachtoffer van een geestelijke oorlog. Misschien geld dit ook voor jou(?) Als je wilt kan je mij mailen. Ik durf jou niet te benaderen via mail, bang dat ik je overval. Veel sterkte, en hou vol, hoe zwaar het ook is.
    Alle liefs en groeten van Mies.

    Like

  8. willem

    wat dapper!!!

    Like

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

