Foto-test

Insecten -op-Margriet-Blog

 Ook goeiemiddag inmiddels!

Deze dame zit dus al uren te …….., om uit te zoeken hoe 'alles' hier nu werkt.
inmiddels ben ik dus …..ja, ja:
overwerkt
en houd ik het ff voor
gezien.

Dag bloemen, dag insecten!

Have a great day.

Nog eentje, voor deze keer :

  Morgenster

Dit zijn de zaden van een Morgenster,

met de groeten van

'een ster van gisteren'

*

Hommel-Bergenia

Een hommel op het blad van een Bergenia (schoenlappersplant)

'Ik lap het aan mijn laars'

😛

Categorieën: Fotos | 13 reacties

Berichtnavigatie

13 gedachten over “Foto-test

  1. Wat treurig. Ik wens je veel sterkte en hoop dat de mooie bloemen je opvrolijken. Je foto’s zijn prachtig! xMM

    Like

  2. Miriam

    Lieve Mies,
    Wat fijn dat je hebt mogen genieten van de kleine maar mooie dingen om je heen.
    Kleine attenties van-en herinneringen aan een liefhebbende Vader.
    Hier is t verlangen ook groot, en t kan niet gestild worden dan enkel door God alleen.
    Maar een kleine knipoog, 1 mooie dag, kan de burger weer even moed geven.
    Ik ben blij dat je dit hebt mogen ervaren en wens je nog veel meer onbezorgd genieten.

    Denkend aan jullie vanuit een besneeuwd Davos,
    Miriam

    Like

  3. Geweldig dat je zo hebt kunnen genieten.

    Het verlangen te mogen zijn en blijven wie je bent..ik herken het zo goed en zal daar ook altijd voor blijven vechten. Jarenlang heb ik me laten gebruiken door mensen, die me alleen maar nodig hadden om er zelf beter van te worden. Sinds ik afstand heb genomen hiervan en echt voor mezelf op kom leer ik mezelf steeds beter kennen en wordt ik steeds meer degene die ik eigenlijk altijd al was.
    Jij bent ook op deze manier bezig, jezelf bevrijden van het verleden, loslaten van mensen bij wie je nooit jezelf mocht zijn, die jou je eigen vrijheid/leven niet gunden.
    Stapje voor stapje vooruit..en soms weer achteruit…steeds verder op weg naar herstel.
    Ik vind het fijn te lezen dat je deze momenten had deze week Mies. Die neemt niemand je meer af moet je maar denken. En er gaat steeds vaker dit soort momenten komen..ook voor jou!!!!

    Fijn weer even gelezen te hebben bij je.
    Ik wens je een mooie en zonnige week!

    Liefs
    x

    Like

  4. Prachtige foto’s!!!

    Liefs

    Like

  5. Prachtige foto’s hoor!!!

    Doe het rustig aan he?
    Geniet je weekend!

    Liefs

    Like

  6. Hoi lieve Mies

    Alles oke met je?
    Kun je een beetje tegen de warmte?
    Zelf kan ik dat niet echt geweldig..ik zit het liefst binnen nu haha.

    De dagen komen weer wat in hun normale ritme.
    Ondanks het gemis van Leila…het leven gaat door he?

    Kwam je even een dikke knuffel geven.
    Liefsss

    Like

  7. Hallo Mies

    Ik vlieg even over om je een fijne nieuwe week te wensen.
    Take care!

    Liefs

    Like

  8. Hey meis….

    Alles oke?
    Lukt het allemaal een beetje.

    Het is alweer weekend…ik hoop dat je er van kunt genieten.

    Lieve groet
    ML

    Like

  9. die bovenste foto is wel heeel mooi zeg!

    Like

  10. lieve mies
    wat heb je er weer prachtige foto’s van gemaakt
    ik vind ze schiterend en zeer goed gelukt
    echt heel mooi ga zo door
    ik kom gauw weer bij je kijken hoor het is nu al laat ga nu slapen maar kom zeker weer terug
    liefs voor jullie
    warme knuffel
    en tot gauw
    karin

    Like

  11. Hallo Mies,
    Nog even dan zien we ze weer. Het motje boven is een Brandnetelmotje (Anthophila fabriciana) Familie Choreutidae Een heel klein dagactief nachtvlindertje.
    Geen hommel, maar een hommelzweefvlieg (Volucella bombylans). Waarom hij deze naam heeft is wel duidelijk. Ik heb hem zelf jammer genoeg nog niet.

    Groeten, Thijs

    Like

  12. Hxc3xa9 wat goed Thijs, dat je me dit vertelt. Dank je wel.
    Ik ben erg gexc3xafnteresseerd in namen. Daar ik ook natuurfoto’s op een internationale gallery plaats, en daar graag de exacte naam bij vermeld.
    Grappig, we hebben dezelfde achternaam 😉
    Groeten van Mies.

    Like

  13. Oh je doet ook aan fotografie. Leuk ik ook al. Naast de andere site heb ik deze waar ik dagelijks wat opzet.

    Like

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

