Ich habe genug

Aria uit cantate nr. 82 van J.S. Bach.

Ich_habe_genug

Zanger: Peter Schreier, tenor.

Categorieën: Muziek | 6 reacties

Berichtnavigatie

6 gedachten over “Ich habe genug

  1. neesa

    Je zou een soort bundel kunnen maken, ik vind het
    echt kunstwerkjes hoor..

    Prachtig verwoord meis..ze weten niet wat ze missen
    die ‘stoorzenders’ in jouw bestaan, wel of niet lijfelijk
    aanwezig..ze hadden een ware woordenkunstenares in hun midden.

    Like

  2. @ Wat lief Neesa, hartelijk bedankt ❤

    Like

  3. Aquamarijn

    Ik ben het helemaal met Neesa aan. Prachtige verwoord, ondanks het zware onderwerp.

    liefs van mij

    Like

  4. Ik kan me alleen maar aansluiten bij bovenstaande reakties. 🙂
    Prachtig zeg!!!
    Momenteel ook een beetje op mij van toepassing..voel me nogal Lost in de grote boze mensenwereld.
    Maar mezelf kennende gaat dit ook weer over. 😉

    Dank je voor je lieve en ondersteunende woorden..het betekend veel voor mij.

    Hou je taai he?

    Knuffie
    en een fijne woensdag!

    Liefs ML x

    Like

  5. Laat ze maar varen en neem een andere boot..
    (is makkelijk gezegd ik weet het)

    Like

  6. miriam

    Publiceer je eigen boek
    Publiceer jouw boek en verdien je kosten terug.
    http://www.freemusketeers

    Deze las ik boven aan je weblog.

    Je gedichten zijn ook voor anderen meer dan de moeite waard.
    Het zijn pareltjes, uit leed geboren.
    Net als jij

    Je liefhebbende dochter

    Like

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

