En…….nxc3xb3g meer poedersuiker!

Nog meer wit (in de omgeving, en in onze tuin). Ook hier is het ‘klikken met je handje’ om ze goed te kunnen zien.

Dank voor het kijken, en veel plezier in de sneeuw, die inmiddels alweer weggesmolten is.

Hetdal SneeuwspinwebWittetreurwilgWatzienikTafeltjedekje2 Solidago2Zonelantarens Sneeuwpop Ijspegeltjesrand_2 Tweeleeuwen Terborgbinnenplaats TerborggrachtTerborgkar1TerborgkeulsepotTerborgslenTerborgwielenTerborgwilgenTerborwachthuis Terborgsloot_2 Terborgkar2_2  Terborggieter_2

We gaan dus ‘af als een gieter’!
Want het regent nu, dat het giet.

Doch de sneeuw,
we vergeten hem niet.
Of is het ‘haar’?
Weet je wat? : BEKIJK het maar 😉

Met de groetjes van haar:
xe2x98xbadochtersions

p.s. Inmiddels is de sneeuw alweer terug.
Niet dezelfde, maar spiksplinternieuwe.

En alweer is ie wit, zo raar
waar-
om nu eens
geen ander kleurtje,
of eentje met
een lekker geurtje???
xe2x98xba .  xe2x98xbb .  xe2x99xa5  .

 

Categorieën: Fotos | 7 reacties

Berichtnavigatie

7 gedachten over “En…….nxc3xb3g meer poedersuiker!

  1. Heel mooi!
    Prachtig hè dat winterlandschap, ik geniet er ook erg van, heb ook al heel wat mooie plaatjes geschoten 🙂

    lfs lichtstraaltje

    Like

  2. Aquamarijn

    Wow meis, wat een prachtige foto’s. Mijn complimenten. Alles is zo anders als er sneeuw ligt. De wereld ziet er zoveel vrediger uit.

    liefs van mij, Aquamarijntje

    Like

  3. Aquamarijn

    btw: ben jij dat Mies, die mevrouw met die witte jas aan? (ik ben een beetje schiewnierig, hoor)

    xxx

    Like

  4. @ Ja Aquamarijn, die ‘DAME’ (hihi) , ben ik!
    Niet te verwarren dus met die 1e foto, waarop ik suggereerde er zo pontificaal ‘voor paal te staan’!

    Dank voor je reaktie’s.
    Leuk om te krijgen, joepie de p*****
    p.s. die witte jas had ik een jaar geleden van mijn dochter (vanuit Zwl. opgestuurd) gekregen.

    Like

  5. Geweldig mooi 🙂

    Like

  6. Mooie plaatjes 🙂

    Like

  7. S

    Wat geweldig mooi om te zien!

    Like

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

