Deze kerstkaart kreeg ik uit India toegestuurd

Indiakerstwens_3

*
Wat een blije verrassing om uit India een kerstkaart te ontvangen.
Ik wist helemaal niet dat ze daar ook de geboorte van Christus zouden gedenken.

Door de tekst die erop staat
ben ik echt geraakt en ontroerd.

*

(dit wilde ik even met jullie delen)

Categorieën: Diversen | 5 reacties

Berichtnavigatie

5 gedachten over “Deze kerstkaart kreeg ik uit India toegestuurd

  1. Mooi voor erg weinig geld!!!
    Soms moet je je zelf gewoon even verwennen!!!

    Liefs!!

    Like

  2. Aw wat een mooi en bijzonder moment lieve Floepie-Mieze-dinneke!!!
    Ik ben héél erg blij voor je dat je al deze gevoelens kan en mág ervaren. Wat heb jij goed voor jezelf gezorgd! Dit is weer een grote stap voorwaarts!!! Jezelf iets toestaan omdat je het waard bent, omdat het leuk is, om ervan te genieten! 🙂

    Geniet maar lekker van de Hyacinten, ‘ze komen je toe’ (zou onze gezamenlijke vriendin zeggen – en zij zal het helemaal met mij eens zijn :-))

    Dag lieve Miezemans, XXXXXXXX

    Like

  3. Aquamarijn

    Wat een lief gebaar naar jezelf toe, lieve Mies. Dat heb je goed gedaan, want die hyacinthen stonden er gewoon voor. Neem me mee…..wij zijn voor jou. Om je te laten zien wat een mooi mens je bent.

    Koester je in je durven. Stapje voor stapje en idd. dat mandje vol lentegeuren komt je toe.

    liefs

    Like

  4. I wish you al the best…

    Dag lief vriendinnetje van me

    Sorry dat je nu pas iets van me hoort!! Heb veel aan je gedacht, maar was nog zo moe van de opname dat ik even internet wat gelaten heb!

    Hoe is het met je meisjelief?
    Heb je fijne kerstdagen samen met je partner?
    Ik hoop het zo .. je verdiend het!

    Zou graag eventjes bij je zijn en lekker met je knuffelen 🙂

    Dag meissie,
    hou van jou… Kusjes en alle liefs

    Like

  5. Thanks voor je vlinderlichte kusjes vanmorgen.
    Thanks voor je lieve wensen.
    Thanks for being there 🙂

    Like

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

