Echt voor mij

Hyacint4

Gisteren voor het eerst
zo bijzonder
ik zag het staan
een mooi bloemstuk
was er ‘stuk van’, haha!

Spontaan liep ik naar binnen
in die winkel, en vroeg:
"klopt de prijs, kost het maar 5 Euro"?
Ja, en het was helemaal voor mij.

Echt voor mij
in een cadeauverpakking
het voelde zo nieuw
voor mij
als een onderdeel
van een nieuw blij voelen

"Echt helemaal voor MIJ"!

Voor het eerst het ervaren
het mag bij mijn gevoel horen
bij ‘mijn durven’
om het helemaal voor mijzelf
op te nemen,
in me op te nemen
zo blij!

Mijn eigen spontaniteit
mijn eigen bij mij mogen horen
mijn eigenste vrijelijk
in mijn binnenste
tot mij kunnen,
mogen nemen
kopen, en verrassen
wat is Miesje toch blij.

Bloeit ze op
in het durven ontvangen
van wat je geschonken wordt,
mag ik het rijkelijk voelen
dat waarin ik altijd
werd beknot.

Het ontspruit, ontspringt
bij mij van binnen
gaat er echt een nieuw leven
beginnen?

Zo dankbaar,
het hoort bij mij!

^-^

 

 

Categorieën: Herbeleving en inzichten van ptss | 3 reacties

Berichtnavigatie

3 gedachten over “Echt voor mij

  1. Mooi voor erg weinig geld!!!
    Soms moet je je zelf gewoon even verwennen!!!

    Liefs!!

    Like

  2. Aw wat een mooi en bijzonder moment lieve Floepie-Mieze-dinneke!!!
    Ik ben hxc3xa9xc3xa9l erg blij voor je dat je al deze gevoelens kan en mxc3¡g ervaren. Wat heb jij goed voor jezelf gezorgd! Dit is weer een grote stap voorwaarts!!! Jezelf iets toestaan omdat je het waard bent, omdat het leuk is, om ervan te genieten! 🙂

    Geniet maar lekker van de Hyacinten, ‘ze komen je toe’ (zou onze gezamenlijke vriendin zeggen – en zij zal het helemaal met mij eens zijn :-))

    Dag lieve Miezemans, XXXXXXXX

    Like

  3. Aquamarijn

    Wat een lief gebaar naar jezelf toe, lieve Mies. Dat heb je goed gedaan, want die hyacinthen stonden er gewoon voor. Neem me mee…..wij zijn voor jou. Om je te laten zien wat een mooi mens je bent.

    Koester je in je durven. Stapje voor stapje en idd. dat mandje vol lentegeuren komt je toe.

    liefs

    Like

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

