Margraten is er gloeiend bij ;-)

Margraten_met_de_van_tienhovenmol_2

Margraten Zuid Limburg

foto overgenomen uit het Limburgs Dagblad

Categorieën: Fotos | 6 reacties

Berichtnavigatie

6 gedachten over “Margraten is er gloeiend bij ;-)

  1. Erg mooie foto!!!

    Liefs!!

    Like

  2. wat een prachtige foto
    ik ben een keer in margraten geweest
    indrukwekkend vond ik het wel maar dit uitzicht is schitterend
    heel mooi gedaan
    liefs karin

    Like

  3. Ik wil even laten weten dat ik mijn weblog ga beveiligen. Omdat ik weet dat je wel eens mee leest wil ik je graag de inloggegevens geven.
    Als je dat wil, wil je me dan een mailtje sturen op valeriesmit@live.nl

    Ik merk het wel!

    Liefs,
    Valerie

    Like

  4. Prachtig hxc3xa9? Ook een beetje tegengesteld: dauw/rijp/mist (weet niet precies wat het is) en de warmte van de zon, die kleur, helemaal prachtig!

    Like

  5. Aquamarijn

    Wat een supermooie foto……zucht, die wil iedereen toch maken?!

    Like

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

