Ik geloofde in sprookjes

Sprookjes

Je wilt dat de wereld goed is, en je maakt hem goed.
Je verlangt naar liefde, en je geloofd dat
wat zij je leren dat liefde is,
de enige echte waarheid is.

Een GOED-gelovig kind,
kan je van alles wijsmaken,
toch?

Categorieën: Herbeleving en inzichten van ptss | 6 reacties

Berichtnavigatie

6 gedachten over “Ik geloofde in sprookjes

  1. Holos

    GOED-gelovig zijn en onvoorwaardelijke loyaliteit doet de rest. Zo ga je als kind ten onder…..

    Like

  2. Ja, alleen degenen die het kind zo “wijs” maken zijn zelf ook meestal zo “wijs” gemaakt (of zijn door en door slecht), en alleen als de echte waarheid doordringt kan het pas echt duidelijk worden wat waar is en wat niet.

    Like

  3. thks voor je reactie:)
    Je mag linken hoor, wij jou?

    Like

  4. Hoe eng dat eigenlijk is hxc3xa9 lief meisje,
    je verlangt naar liefde, en denkt dat waarheid die een ander laat zien
    de echte liefde is…
    en dan wordt je zo beschadigd,
    een boze wolf in schaapskleren, misleidt je dan zo..

    Ik weet niet goed wat ik moet zeggen,
    het raakt me heel erg,
    want jij hebt recht, en altijd recht gehad op echte liefde..
    en het doet me pijn dat je zo misleid bent.

    Omarming, en alle liefs

    Ik ben even bij jou liefje..
    Maris

    Like

  5. Er zijn veel mysteries ja, er is echter maar 1 miss tery en das al erg genoeg 😛
    en ja ik doe deze log samen met een mysterieuze vriend 😛

    Like

  6. Hallo lieve, dappere vrouw!
    Helaas heb ik niet zoveel woorden voor je,
    maar ik denk aan je….
    Sterkte met alles!!

    x

    Like

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

