Hoe lang nog?

Hoelangnog_2

Ik doe mijn best,
wat kan ik meer doen?

afzender:
Vaak de Wanhoop-Nabij

Categorieën: Fotos | 2 reacties

Berichtnavigatie

2 gedachten over “Hoe lang nog?

  1. Holos

    Wat een prachtige foto’s heb je op je weblog staan. Mijn complimenten.

    groetjes

    Like

  2. meer dan je best kun je niet doen lieve mies
    je bent dapper in je strijd tegen al het kwade wat je is aangedaan
    weet dat jij lieve mies daarin niet alleen hoeft te staan
    dat weet je ook maar ook de mensen hier die je steunen waar men kan
    weten hoe het voelt zo alleen in jezelf zijn dan met al je pijn
    al je verdriet dag in dag uit
    helemaal tot op het bot uitgebuit
    en tja wat kunnen we doen dan alleen maar doorgaan er voor gaan strijden
    want eens dan zullen we kunnen zeggen het is over het is voorbij
    dan komen er betere tijden

    nu nog niet te voorspellen niet te veel aan denken
    maar al je aandacht aan je herstel de liefde schenken
    je vertrouwen die je steunt in je doen en laten
    eens gaat dat heel veel opleveren ja echt baten

    eens dan zul je vrij zijn als die vlinder in haar vlucht
    zo mooi met haar gespreide vleugels hoog in de lucht

    ik wens het je van harte toe
    met je hart van goud
    die zo van haar gewenste gedroomde vrijheid houd

    en die heb je verdiend
    na al die jaren pijn
    om in die mooie wereld weer vrij te zijn

    alle liefs van mij karin
    en dikke knuffel

    Like

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

