Waterige vlinders ;-)

Een serie van 4 vlinders in aquarel, uit ‘mijn begintijd’

Vlinny01

——————————————————————————————————————————-

Vlinny02k

——————————————————————————————————————————-

Vlinny03k

——————————————————————————————————————————-

Vlinny04k

——————————————————————————————————————————-

Hopelijk heb ik mijn blog nu weer wat op kunnen fleuren.

Joehoe….!

Mies.   

Categorieën: Mijn schilderwerk | 6 reacties

Berichtnavigatie

6 gedachten over “Waterige vlinders ;-)

  1. lieve mies
    zo is het maar net wat mooi geschreven
    en ik denk ook echt dat het zo zal zijn dat uieindelijk
    wij de winnaars zullen zijn na al het inzien het gevecht wat we hebben moeten leveren om daar te komen alles te hebben ondervonden alles te hebben ingezien alles beleeft
    de dag van de vrijheid zal komen
    daar twijfel ik niet aan en jij ook niet
    dan is het leed eindelijk geleden
    gestopt het verdriet
    ik hoop dat die dag
    niet te lang duurd
    maar op den duur komen mag
    wanneer alles ingezien is alles over is
    dan die vrijheid
    ja dan weer blijheid
    on top
    jij mies er boven op

    liefs van mij karin

    Like

  2. Prachtig!!!

    Helemaal geweldig!!

    Like

  3. Ik Hoop dat de EMDR je wat gaat helpen!!
    en k vind je tekeningen erg mooi!
    liefs

    Like

  4. lieve mies
    dat heb je zeker hoor
    ze zijn prachtig geschilderd
    ik heb er ook een paar geschilderd thuis
    ik ben nu bezig met een magnolia
    voor aan de muur met acrielverf
    en dan nog drie andere bloemen voor aan de andere kant van de muur
    als het klaar is zal ik het op mijn weblog zetten
    je hebt ze prachtig geschilderd
    liefs van mij karin

    Like

  5. Heel mooi hoor.
    Zie je jezelf ook als een (ontpoppende) vlinder?
    sterkte met alles

    Like

  6. Wow echt supermooi geschilderd! 🙂

    Liefs,
    Nina

    Like

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

