Mies worstelt verder

Vandaag gaat het ietsje beter.
Vast omdat ik als zeldzaamheid eens door heb geslapen. Echt een wondertje.
Ja, wel met pillen natuurlijk….maar txc3xb3ch!

Heb weer veel inzichten opgeschreven, over wat er vroeger moet zijn gebeurd.
En hoe dat geestelijk in zijn werk is gegaan.
Hoe mensen (daders) de dienst uit kunnen gaan maken in iemands hoofd, zonder dat hun slachtoffer dat in de gaten heeft.
En dat je van dat gevoel wat ze je daarbij geven, afhankelijk kunt worden gemaakt; en zelfs naar dat soort van vampirisme en geestelijk misbruik gaat verlangen.

Blxc3xa8hg, ik heb altijd zo’n enorme spanning in mijn mond (vrnl tong). Die krijg ik niet onder controle.
Is toch idioot, hxc3xa8?
Het doet ook zo’n pijn.

Ik heb zelfs al eens een fopspeentje voor mezelf gekocht (hahaha), zodat die spanning misleidt zou kunnen worden, maar ik kon dat rubber (of wat ’t is) niet verdragen in die kapotte mond.
Jakkes, maar voor ff zijn iig de aften minder.

Moet ik nu ‘hoera’ roepen ?
Terwijl mijn voeten en benen afgeknepen worden van de spanning?
Ik doe het toch: "hoera"!
omdat ik het al zo lang volhoud, lekker puh!

We zullen doorgaan, tralala…. 
😛
Miesje

Categorieën: Herbeleving en inzichten van ptss | 7 reacties

Berichtnavigatie

7 gedachten over “Mies worstelt verder

  1. Leuke foto!

    Like

  2. ziet er wel aardig uit voor een takkemens..haha

    Like

  3. Leuk!

    xxx

    Like

  4. Erg mooie foto!!!

    Like

  5. als alle takkemensen zo leuk zijn als jij..
    dan wordt de wereld best wel heel erg leuk!
    leuke foto mies =)

    Like

  6. Lieve mies
    de natuur o wat geeft die toch telkens weer die rust
    die we zo zoeken
    ik herken veel in de tekst die je schrijft
    ook ik zoek dan de rust op in de natuur even weg van alles proberen te zijn
    een mooie foto
    ik hoop dat je nog veel van deze momenten mag hebben
    even momenten van rust proberen te vinden
    in die o zo prachtige natuur
    liefs van mij karin

    Like

  7. Hoi,heel naar om te lezen dat jij ook “van het kastje naar de muur”gaat,denk dat we te duur zijn ofzoiets ??
    Mijn moeder is inderdaad narcistisch en hoe het komt dat de letters in mijn web-log zo raar opgesplitst worden,ik heb geen idee,zo’n thechneut ben ik niet,ik vraag het binnenkort aan mijn vriendin,die weet er wel meer van.
    Wens je een fijne zondag ! groetjes

    Like

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

