De tinten van het meisje

Ik zag nieuwe kleuren
overal om me heen
wat staat er te gebeuren?
fantasie, naar het scheen

.

Het meisje mooi getint
zo open en zo vrij
wilde de wereld kleuren
vrolijk en dichter-
bij en dansend in ’t rond
leek het allemaal fleurig
wat zij op aarde vond

.

Wereldkleuren

12-9-’09

Categorieën: Mijn gedichten | 11 reacties

Berichtnavigatie

11 gedachten over “De tinten van het meisje

  1. Erg mooi geschreven!!

    Liefs!!

    Like

  2. Fijn te mogen weten dat je ook op Zijn pad bewandelt. Dat Hij nog steeds je wonden is aan het genezen. Houdt vol dat doet Hij ook, Want God is goed en is de geneesheer. Dat Hij je hart mag blijven vullen met Zijn liefde vrede, rust en blijdschap. Dwars door alles heen. Ik wens je een gezegende dag toe.

    Like

  3. Mooi geschreven en een erg mooie tekening!!

    Like

  4. Heel mooi !
    Ik wil bijengif gaan proberen in de hoop dat het de morfine kan vervangen omdat ik merk dat ik er verslaafd aan begin te raken.

    Heb je er vrede mee dat jouw pijn mentaal is ?
    Ik heb in dagtherapie gezeten vanwege de Ptss,dat is later heel erg tegen mij gebruikt en ik heb mijzelf ontzettend moeten bewijzen dat ik echt fysieke pijn heb,gelukkig beginnen ze het nu te snappen.

    natuurlijk mag je een link zetten,
    ik wilde ze ook zetten maar weet niet hoe dat moet…haha.

    groetjes !

    Like

  5. lieve mies
    wat heb je dat mooi geschreven
    zo intens wat je voelt en meegemaakt hebt en nog
    de wereld waar je in hebt moeten leven en de wereld nu
    langzaam naar een stukje bevrijding toe
    Hij is er voor je en zal er voor je blijven zijn
    in een wereld vol mooie kleuren op den duur geen moment meer van schijn
    waar jij mies eindelijk jezelf kan zijn
    heel mooi geschreven en zo vanuit je intense binnenste wens geschreven
    dag lieve mies
    veel sterkte
    ik denk aan je
    liefs van mij karin

    Like

  6. bedankt voor je uitleg,wanneer ik wat meer tijd heb,ga ik het even uitvoegelen ,
    geniet van je zondag

    Like

  7. Dat heb je weer mooi verwoord, meis!

    Een hele fijne zondag

    Like

  8. ik wou even laten weten
    dat ik aan je denk

    Like

  9. Dag mijn lieverd

    Wat schrijf je toch .. mooi, innemend ..
    Hoe is het vandaag met je meisje?
    Het is pittig allemaal volgens mij?!
    Dankje voor je lieve woorden bij me .. Ik denk aan je lieve miesje,

    Heel veel warmte en liefde
    Maris

    Like

  10. Vriendinnetje,

    wat prachtig gemaakt 🙂

    Kusjes voor jou!

    Ik denk aan je,,

    xxxxxx

    Like

  11. lieve mies
    ik hoop dat dat meisje nog meer vrijheid krijgt steeds een beetje meer
    om te kunnen dansen zoals ze zo graag wil
    steeds als ik het lees dan voel ik je emotie en gedachten erbij
    en ik hoop alleen maar dat je eens het mag voelen
    eens voor altijd verlost van je pijnen eindelijk vrij
    dat wens ik je zo toe

    ik kan bij mijn punt site niet reageren of nauwelijks door een probleem bij punt met de server die heeft een doss aanval
    te verduren dat duurd nu al een maand
    velen die bij mij staan in het lijstje die ik graag zou schrijven lukt dus niet
    ik denk aan al jullie en leef met al jullie mee
    ik blijf het proberen maar tot op heden mag het niet lukken
    jouw lieve mies lukt wel
    omdat jij niet bij punt zit en ik nu schrijf via mijn andere weblog
    daar lukt het wel die is ook niet van punt

    ik wens je alle liefs toe
    veel sterkte
    en ik denk aan je
    vergeet je niet
    je kaarsje brand altijd
    liefs van mij voor jullie
    karin

    Like

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

