Moed lacht

.Tijdsun

.

.

.

Tijdgeest

zo geestig

en leuk bedacht

de tijd die

je tegen

moed lacht 🙂

.

Pinkt weg haar traan

bij de pinken zijn en gaan

in zinvolle tijdsbesteding

zonder tijdsverlies er tegenaan

.

Tijd verdrijf mijn beven

naar een tijdloos leven

waar tijd niet rovend

maar wel veelbelovend

…………is…………..

.

.

.

fractaltekening kareldg

Categorieën: Mijn gedichten | 6 reacties

Berichtnavigatie

6 gedachten over “Moed lacht

  1. Mooi gedicht, Mies!!

    Like

  2. Mya

    Mooi geschreven lieve mies , met een gepastte afbeelding erbij , cirkels doorheen de tijd , me lijkt … Terwijl ik het las , kreeg ik in men gedacht …luister naar het gefluister van de ziel … die is alom non tegenwoordig in tijd 🙂 zomaar een gedachtespinsel van mij ,
    een knuffffffffffje lieve mies , hopelijk gaat alles een beetje goed met je ? liefsss x

    Like

  3. carolien

    Lieve Mies.
    Wat kan jij toch mooi jouw gevoelens onder woorden brengen,surf graag een beetje door je weblog,er zijn zoveel mooie en creatieve dingen, die je erop hebt staan.En die je hebt gemaakt.
    Je straalt zoveel liefde uit….dank je wel daarvoor lieverd.
    Carolien.

    Like

  4. @ lief Carolientje, dank je wel voor het surfen.
    Je zegt zoveel lieve dingen over me…..’in het echt val ik misschien wel zwaar tegen; hoewel ik een lichtgewicht ben….hihi’!

    Veel tekeningen zijn door Karel gemaakt, meestal heb ik dit erbij vermeld.

    Goede moed voor jou, hè dappere Dodo!
    Ik hoop dat je een fijn weekend zult hebben, en maandag is jouw behandelaar weer terug, hè?
    Dikke knuf van Mies.

    Like

  5. Mya

    Wat prachtig lieve mies … heb er verder weinig aan toe te voegen …
    de eer is hier aan jouw en je vriend met de mooie afbeelding erbij (kleuren die spreken) … Heel mooi geschreven … van een rijke(geest)e(lijk)wezen , thanks for sharing , knufffffffffff ((..))en nog een mooie dag 😉

    Like

  6. Mya

    Wat een kracht … kwam nog es in mijn gedacht , toen ik je ge-dicht herlas ..

    Like

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

