ff zeuren en mezelf weer oppeppen

Jeetje, het wordt nog allemaal erger met die pijnlijke krampen in mijn gezicht, enzo.
Slapen gaat ook niet daardoor.
M’n hart slaat constant op hol.
Wat een ‘knuddegedoe’.
Wxc3 t ik ook doe of laat, niets helpt meer.
Moet ik morgen met mijn ‘bibberknietjes’ ook nog naar een screening van de psychologe van de revalidatiekliniek.
Duurt ong. 90 minuten.

Wxc3 t een pijn, zeg.
Kan amper praten, zo stom!
Toch hoop ik dat het vannacht zal gaan lukken om te slapen.
Die pijn frommelt mijn hele gezicht in elkaar, om me dan weer uit de kreukels te trekken, zo voelt het.
Wat een triggerbericht.
Wat een triggerleven.
Kon ik maar gaan liggen, maar dan is het juist het allerergst.
Oei, oei, wat je al allemaal niet moet zien vol te houden, hxc3xa8?

Ik zal aan m’n man vragen of hij me knock-out wil slaan, ga ik sterretjes kijken.
Goed idee.
Maar ik denk niet dat Karel daar in zal trappen :"(

Sterrenkdg

Maaaar….ik vind het toch knap dat ik ondanks alles toch naar mijn tandartsafspraak ben gegaan, lekker puh!

Hij heeft me weer goed onderhanden genomen, de tangen vlogen in het rond. Was zijn eigen schuld; hij had ze vergeten van mijn borst af te halen, terwijl hij de stoel alweer in zijn ‘omhoogstand’ had gezet.

Heb nu een bloedende onderlip, met losse vellen, maar wel weer 2 mooie witte kiezen.
Nu, daar kies je toch voor!
Ik hoef over een half jaar pas weer terug voor controle.

Overigens maakte hij mij nog een mooi compliment, tenminste ik was er blij mee (zeker na zo’n krampzalige nacht); hij vond nl dat ik er helemaal niet depressief uitzag.
Het is een man van weinig woorden, hij meent wat hij zegt. Ja, zei ik, en dat ondanks mijn scheef bekkie (want ik had mijn verdoving alweer te pakken, hxc3xa8?)

Zo, heb ik mezelf toch ff opgepept met mijn eigen berichtje (al schrijf ik het zelf).

fractaltekening van kareldg

Categorieën: Herbeleving en inzichten van ptss | 12 reacties

Berichtnavigatie

12 gedachten over “ff zeuren en mezelf weer oppeppen

  1. Mies!!!! Wat GOED!!!!
    Méér van dit soort nachten!!!
    Wat fijn dat je lichaam en geest eens goed ‘van de wereld’ zijn geweest zeg. Alles in ontspanning en rust. Ik wens je nog veel meer van dit soort nachten toe, liefst zonder het nieuwe geneesmiddel, maar als het niet anders kan dan maar mét.

    Ik ben gewoon blij voor je!!!!

    Knufff
    Ikke

    Like

  2. heerlijk toch, lekker slapen!!!
    en het kost nog niets ook , dus kan je even lekker gaan shoppen 😉

    geniet ervan!

    Like

  3. MIEEEEEESSS!!!!
    wat super, dat je goed geslapen hebt vannacht,
    dat wat jij( en ik ook, voor jou) al zolang gehoopt had!
    Fijn dat er een medicijn is dat je kan slapen,
    en naja boeiend dat daar medicijnen voor nodig zijn,
    je slaapt! en dat is t belangrijkst!
    nu hopen op meer goede nachten!
    en wat kan shoppen soms fijn zijn hea! =)

    liefs,

    Like

  4. karin

    lieve mies

    o wat geweldig voor je
    ik ben echt heel blij voor je dit is wat ik je zo gun
    dat je lekker kunt slapen
    dat je even weg kunt gaan shoppen even wat anders kan doen
    voor het eerst in lange tijd kan dat weer

    ik blijf voor je duimen dat het middel het voor je blijft doen
    dat je nu de schade in kan halen
    en je rust weer kan vinden

    dat is zo belangrijk
    maar dit stukje winst heb je maar weer meegepakt
    ben zeer benieuwd naar je hippe shirtje

    o wat fijn voor je
    ja ben super blij voor je

    ik weet dat het nog allemaal niet voorbij is
    maar het begin is er in ieder geval
    voorzichtig

    ik hoop met heel mijn hart
    dat dit zich voort mag zetten
    ik gun het je zo

    alle liefs van mij karin

    Like

  5. Dat is super! Een goede nachtrust kan heel veel doen… Hoewel.. ik heb iets te goed geslapen vannacht en nu dus wakker als zombie

    Like

  6. neesa

    Heeft mijn zus ook gebruikt en doet wonderen ja….
    Heel erg fijn voor je, dat heb je wel’s een keertje verdiend..

    Like

  7. Succes morgen lief Miezemeisje. Neem evt. geschreven tekst mee, laat het lezen wat je niet kunt zeggen of geef het af. Je hebt immers niets te verliezen en alles te winnen toch?

    Wat ontzettend goed dat je bij de tandarts bent geweest!!!! Echt heel moedig van je. En nu hoef je pas over 6 mnd terug? Mooi zo!!!
    En wat lief van die man om te zeggen dat je er niet depressief uitziet. Helaas kunnen ze niet aan je binnenkant kijken. Daarom is het belangrijk dat je vertelt wat er scheelt hxc3xa9 Miesjelief?

    Een heel dikke knuf vanuit hier, ook van mijn kleine meisje.
    XXXXXXXXXXX

    Like

  8. @Ah lieve Iam, wat fijn dat je me zo stimuleert, dank je wel. Deed me echt goed toen ik je reaktie gisteravond las.
    Weet je, ik nam altijd tekst mee om evt. te kunnen laten lezen. Doch de sfeer of ruimte was er nooit. Tot vandaag.
    Het ging vanzelf allemaal. Een heel fijn gezelschap, deze jonge, pittige dame. Nog nooit heb ik zo spontaan mijzelf kunnen zijn bij iemand (van de hulpverlening).
    Knuffie voor jou en ‘je spruitje’;-), bye, bye!

    Like

  9. Hallo lieve Mies!

    Ik had net een heel verhaal geschreven, over mijn brakke knietje..
    op t forum, maar naja wij veranderen van internetverbinding( denk dat t daar aan ligt)
    en daarom kan ik heel vaak niet op t forum komen, dus nu kon ik er wel opkomen,.. maar wou die mn reactie niet posten,
    k heb iniedergeval met de dokter gebeld, maar heb nu geen energie om t hele verhaal uit te leggen!
    ik zal morgen weer proberen,
    en anders zet ik t wel op mn blog.. want die laat ie meestal nog wel toe! =)

    liefs,

    Like

  10. Lieve Mies,

    heel graag gedaan, het komt rechtstreeks uit mijn hart. Ik gun je zoveel goeds en gelukkig xc3xads het ook heel goed en positief verlopen! Zo fijn dat je deze ervaring op hebt kunnen doen!!!!

    Ik ben zxc3xb3 trots op je vrouwke, dinnielief, Miezemeisje, Floepie!

    Knufffff
    Ik & de beeb

    Like

  11. petra

    zopiclon is fijn, ik heb het laatst gebruikt tijdens mijn nachtdiensten, ik sliep overdag gewoon niet, heb het recept toen van mijn huisarts gekregen, binnen 15 min was ik onder zeil, wat een genot om te kunnen slapen he, voor tijdelijk of af en toe is het een goede oplossing

    Like

  12. @ Hoi Petra, Zoplicon helpt mij beter dan Temazepam. Ik heb er (de hele volgende dag) wel een afschuwelijk bittere smaak van in mijn mond. Heb jij daar geen last van?
    Dank je wel, voor je reactie!
    En liefs van Mies.

    Like

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

