Fantasiebloem

Fantasiebloemlst
.
Olieverf 1999
18 x 24 cm.

Categorieën: Mijn schilderwerk | 9 reacties

Berichtnavigatie

9 gedachten over “Fantasiebloem

  1. Lief schatke,

    Even snel een teken van leven. Ik reageer later uitgebreidder bij je.
    Wilde je eventjes vast iets van me laten horen.

    Heel veel liefs voor jou
    XXX

    Like

  2. wat een leuk gedichtje en mooie foto!

    Like

  3. karin

    een hart tekenen in een beslagen ruit
    het heeft meer betekenissen
    de liefde spreekt er uit
    de liefde voor al die men dierbaar is om je heen
    een gevoel te krijgen niet langer meer alleen
    al vele jaren voel je de aanwezigheid van Hem die jouw
    de liefde en geborgenheid geeft waar je zo naar verlangt
    het hart een teken ja een teken aan de want
    je open stellen voor de liefde die je nu ontvangen mag

    niet meer met harde woorden en kwade herineringen
    maar met respect ja met een lach

    eens dan komt voor jouw ook die tijd
    de tijd waar je al zo lang naar verlangd
    de top die zo geliefde vrijheid

    dit hart toont jouw hart naar allen die je
    dierbaar zijn
    jij hebt een hart van goud een hart op de goede plek
    en ondanks alles wat er is gebeurd weet ik zeker dat
    je dat hart zo behoud

    je weg mag bewandelen
    en toch zo open staan voor alle anderen

    mies je bent een kanjer

    alle liefs van mij karin

    Like

  4. Hey meis, ik ben een nieuwe log begonnen. Als je het adres wilt weten, mail je maar ff naar mij 🙂

    x

    PS Ik lees je nog hoor *shame on me*

    Like

  5. Hey Mies,

    Momenteel heb ik niet zoveel schrijfinspiratie en weinig energie. Stemming is nogal aan het stuiteren.. Lief dat je aan me denkt! Hoe gaat het met je? Momenteel niet de concentratie om verhalen van anderen te lezen.. sorry daarvoor.
    Als ik de energie binnenkort heb, zal ik updaten.

    Veel liefs,
    ffie

    Like

  6. Hoi Mies,

    ff rondgekeken.
    ‘dapper’ en ‘moeilijk’ zijn de eerste woorden die me zo te binnen schieten.
    Ik kom nog een keertje verder kijken en lezen bij je.

    spiritus

    Like

  7. Lies

    Hee mies

    Mooi schilderij hoor! Ik vind die kleuroverloop aan
    de zijkanten mooi gedaan. Ik hou zelf ook van tekenen enz.
    Hoe gaat het? Beetje geslapen laatste tijd, iets leuks nog
    gedaan? xx Liefs lies

    Like

  8. Mooi schilderij!
    Zo levendig en kleurrijk =)

    Liefs,
    Nina

    Like

  9. mya

    heel mooi schilderij dit … heb jij die geschilderd mies ?

    Liefs en alvast een heel fijn weekend

    knufffffff ((**))

    Like

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

