Pijnkliniek

Hoi Dames en Heren ;-),

Even over die pijnkliniek:
Wat een stelletje ‘hansworsten’!

Ik blijk helemaal niet besproken te zijn afgelopen woensdag.
Nu zou het morgen gaan gebeuren.
Telefoon201 Heb weer tig mensen aan de telefoon gehad.

Ja, zelf gebeld. En maar aandringen.
Ben ik inmiddels een kei in.
Gewoon heel beleefd blijven, en maar doorvragen.

Ik vroeg op ’t laatst maar naar die arts zelf.
Miesje is niet bang, hoor.

Nu ja, woensdagmiddag bel ik weer.
Heb weer een ander tel.nr. gekregen; weer een andere persoon die er (zgn.?) vanaf weet.

Vanaf Januari word ik al van de ene arts naar de andere gestuurd.
En dan steeds weer je verhaal vertellen.
Jeetje, ik zet mijn verhaal nog eens in de krant!
Hihihi!

Karel is trots op mij, die vond dat ik het erg goed deed.
JOPIE de p…..

Allen de groetjes, en nu ga ik stofzuigen (is al zxc3xb3 lang geleden dat ik zal schrikken van het geluid, als ik hem aan zal zetten).
Bye Bye!!

p.s. ik heb zowaar geslapen vannacht. 🙂
dxc3 t kan ook in de krant, zeg; ik wist niet wat me overkwam, vanochtend om (6.15);
werd ik me daar ineens wakker (omdat ik moest hoesten).`

““““““““““““““““““““““““““““““““““““““

p.p.s. dit is een Hansworst:
Hansworst
Speciaal voor Monica 🙂

Categorieën: Herbeleving en inzichten van ptss | 13 reacties

Berichtnavigatie

13 gedachten over “Pijnkliniek

  1. Het is niet altijd makkelijk om geconfronteerd te worden met oude herinneringen… maar wel mooi als je er nieuwe inzichten uit krijgt, je jezelf misschien wat beter kunt gaan begrijpen…

    Ik hoop dat je lekker zult genieten van je bezoek! En alvast veel sterkte voor bij de tandarts!

    lfs lichtstraaltje

    Like

  2. Ik ben het met Lichtstraaltje eens. Herinneringen geven inzicht in jezelf en dat kan ervoor zorgen dat je er beter mee om kunt gaan. Veel plezier vandaag 🙂

    Liefs,
    Nina

    Like

  3. karin

    lieve mies

    het is niet fijn om weer herinnerd te worden aan die tijd
    dat kleine meisje in je maar maakt je ook iets duidelijk
    je hebt nu kunnen huilen en het kunnen uiten
    wat vroeger niet kon
    ik denk dat dat een stap voorwaarts is geweest en hoop dat het je heeft opgelucht om erover te kunnen huilen en uiten wat je allemaal hebt moeten doorstaan

    ik hoop dat het bezoek echt heel goed mag verlopen
    en dat het vaker mag gebeuren
    dat wens ik je echt toe

    het is misschien dan een kort bezoekje maar wel
    een waar je heel erg naar uit kijkt

    ik wens je heel veel sterkte succes
    en vooral heel veel plezier met het bezoek

    dat het maar een fijne dag mag worden

    alle liefs van mij karin

    Like

  4. Het lijkt me niet fijn om met iets naars uit vroeger te maken te krijgen!

    Die nieuwe start is wel weer een begin om toch weer verder te gaan!

    Groetjes Laura

    Like

  5. Mya

    knuffffffffff ((..))

    Like

  6. goh ik heb nog nooit hansworsten gezien, ben best nieuwschierig!
    maar echt balen.. dat ze niet gewoon eens duidelijk zijn,
    sommige mensen zijn zo moeilijk..
    i wish i could do something for you..

    Like

  7. Tss, vind het wel een beetje belachelijk dat ze je steeds heen en weer sturen 😐
    Hopelijk geven ze binnenkort meer duidelijkheid.
    En fijn dat je goed geslapen hebt 🙂

    Liefs,
    Nina

    Like

  8. ghehe, nu krijg ik ineens allemaal rare ideeen,
    dat ik dan woensdag daar door t revalidatiecentrum loop en er ineens allemaal hansworsten rondlopen,
    ghehe =)
    en ja ik heb idd gewoon heel veel huisdieren van katten tot stekelvarkens =)

    Like

  9. Super dat je aan een stuk door hebt geslapen!!!
    Maar vind het ook knap om steeds maar weer te bellen!!

    Succes met de kliniek!
    En geniet een beetje van het weer 😉

    Groetjes Laura

    Like

  10. karin

    lieve mies
    goed zo dat je zo voor je zelf bent opgekomen
    en je niet weer hebt laten afpoeieren ze mogen nu wel eens met een
    behandelplan voor je komen we zitten nu in juli en het was januari dat je erheen ging
    ik ben ook super trots op je dat je het zo goed hebt volbracht
    en wat ben ik blij te lezen dat je zo lang hebt geslapen
    wat heerlijk voor je
    o ik hoop zo dat je meer van dit soort nachten mag krijgen
    dat doet dan weer zo veel goed aan dat lange wachten

    lieve mies ik denk aan je en hoop dat je heel snel wat zult horen
    wat de bedoeling is
    ik wens je veel sterkte moed en kracht toe
    en natuurlijk alle liefs

    van mij karin

    Like

  11. tjee wat een gedoe he
    helaas ben je niet de enige
    wordt tijd dat ze daar eens iets aan gaan doen!
    maar wel fijn dat je goed geslapen hebt!
    liefs en sterkte
    lonnetje

    Like

  12. Liesje

    Hee Miesje,

    Ik dacht geef hier eve een reactie..
    je weet het nooit of je hem weer niet kan
    lezen..
    Goed dat je doorzet daarin.. ik had het daarna
    alweer metteen tijdje uitgesteld (a) zoals ik
    nu ook met dat EMDR gedoe doe….tutuduuuuu
    leuke hansworst! en fijn dat je beetje hebt geslapen
    vanacht, is het daar ook zo warm??
    Bedankt nog voor je berichtje bij mij =)
    vandaag 12 uur gewerkt 😐 maarja ook weer geld verdient.
    Het is ook eve goede afleiding.. zit in niet hele
    tijd thuis.. anders word me lichaam wel
    door de ptss gesloopt haha.

    Knuffel xx Liefs, Liess

    Like

  13. goed gedaan Mies! ik hoop dat je vandaag dan wel iets hoort en dat ze het vandaag wel bespreken…
    erg fijn dat je een betere nacht had, ik hoop dat er meer van dit soort nachten zullen komen!

    liefs, lichtstraaltje

    Like

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

