Home

Huisbr1

Achter de blauwe regen (boven) zitten 2 raampjes, ook met zelfgemaakte gordijntjes.
Voor de zolder wil ik nog iets van gordijntjes haken, ofzo.

Toen wij hier kwamen wonen zat er geen badkamer in, en het toilet was nog buiten.
We hebben het grotendeels zelf opgeknapt. Wekenlang zat ik dagelijks stenen ‘schoon te bikken’.
Inmiddels moet er een nieuw dak op, maar daar wachten wij mee totdat ik beter ben.

Achter is een grote tuin, die in een helling ligt.
Het lijkt heel mooi wonen, maar op een of andere manier is het hier vaak vergeven van de herrie.

Categorieën: Fotos | 19 reacties

Berichtnavigatie

19 gedachten over “Home

  1. Hai lieve Mies,

    dat klinkt positief, lijkt alsof je toch weer wat (meer) vertrouwen hebt in de toekomst. Wat een prachtige fractal heeft je man gemaakt, heel passend!!!

    Dikke kus,
    XXXXXXXX
    Iam

    Like

  2. mya

    Hey lieve Mies …

    heel mooi geschreven ,
    met de sprekende tekening 🙂

    Hopelijk alles goed met je ?
    Het weer zit lekker mee en wens je een heel fijn weekend toe …

    Op je vorige vraag ivm een logje -> tekening werd niet door mezelf gemaakt … op de moment geen tijd daarvoor .
    Op mijn pc heb ik een mapje met allerlei mooie tekeningen en afbeeldingen , dit was er eentje uit een reeks

    Liefs en knufffff

    Like

  3. Ha lief vechtertje!

    Omkijken, auw.. soms zo pijnlijk
    de confrontatie en het verdriet
    maar zo mooi om ook te lezen
    dat je toekomst anders gaat.

    Dappere schat! Wat doe je het toch goed allemaal..
    ondanks de pijn, verdriet en het vechten..
    Ik ben steeds zo trots op jou ❤

    Mooie tekening trouwens.. erg mooi!

    Dankjewel wederom voor je lieve warme woorden
    je bent echt een vriendin van me
    voelt zo warm en troostend als ik je berichten lees
    en zo oprecht en eerlijk.

    Spannend hoe het gaat lopen dus met de kliniek..
    Ik ben heel benieuwd meisje..
    Ik hoop echt dat ze je aannemen zodat je een plek hebt waar je aan de slag kan en wat meer hoop kan krijgen.
    Dat gun ik je zo erg lief..

    Wat ga je met de pinksterdagen doen?
    Hebben jullie iets leuks gepland? Of gewoon lekker thuis?

    Hou van je lieve mies, tot schrijfs en snel..

    Liefs, en dikke warme knuff voor jou!

    Like

  4. mooi gedicht, met een hoopvolle blik naar de toekomst! 🙂
    liefs, lichtstraaltje

    Like

  5. Goed….dat klinkt heel erg hoopvol..

    Ik heb gemerkt dat ik me rustiger voel sinds ik de verhalen van me afschrijf, en dat meen ik echt…
    SOms lees ik het nog wel 10x ofzo en dan glijdt het
    van me af, ik voel de noodzaak niet meer om het bij
    me te blijven dragen…
    Hoop echt dat het uiteindelijk ook die uitwerking op
    jou mag hebben….gooi het er uit, het gaat je helpen
    echt geloof me…

    Like

  6. Mooi die bergen!

    Like

  7. karin

    lieve mies
    dochter sions is al bij je en begleid je in je weg
    om weer om te komen
    de weg is moeizaam en soms onmogelijk om te gaan
    maar met jouw geduld wat je hebt en doorstaat
    zal dochter sions je zeker niet in de steek laten
    en zeker weer omkomen om je te begeleiden
    naar een mooi en rustgevender leven
    een leven van dochter sions

    alle liefs van mij karin

    Like

  8. De foto ziet er igg heel erg mooi uit!!!

    Like

  9. karin

    je hebt wel een prachtig huis met een prachtige omgeving

    lieve mies maar ik weet dat je ook vaak in de herrie zit
    en kan me dan voorstellen dat je liever een rustiger buurt zou willen

    liefs van mij karin

    Like

  10. :-O Wat een droomhuis! Schitterend!!!!!

    Like

  11. wat woon je prachtig daar, Mies! op de foto ziet het er in elk geval erg mooi uit!
    lfs lichtstraaltje

    Like

  12. Wat mooi lieffie, een plekje zo mooi.
    Alleen herrie kun je niet echt gebruiken hxc3xa9?!

    Fijn om dit zo van jou te mogen zien!

    Like

  13. Wauw, wat ontzettend mooi zeg.
    Die blauwe regen, daar ben ik toch zxc3xb3 gek op hxc3xa8! Wij hebben er ook xc3xa9xc3xa9n thuis. =)
    Liefs,
    Nina.

    Like

  14. wat een mooi huis het ziet er echt huiselijk uit!
    en zo’n plant heb ik nu ook in de achtertuin 😉

    Like

  15. Zeg… zullen we woningruil doen?

    Like

  16. @Lieve mensen, wees voorzichtig met die Blauwe Regen. Als je die snoeit en het sap van de takken op je kleding krijgt, zie je aanvankelijk geen vlekken. Doch eenmaal uit de wasmaschine komen ze te voorschijn, echt niet mooi meer wat je dan ziet! (en dit gaat er niet meer uit)
    Verder hoeven jullie niet ‘jaloers’ te zijn op dit ‘kast van een huis’. Er moet nogal wat aan worden gerenoveerd. Echter vanwege o.a. mijn ptssklachten, is dit voor nu niet haalbaar.

    Als ik een keer durf, zal ik jullie de rare streken van onze buren ook eens vertellen. Doch ik wil het hier leuk houden, hihi!

    Like

  17. Ik heb een enorme hekel aan geluidsoverlast, maar daar wil ik wel wonen hoor….hihihi…
    HEt lijkt toch behoorlijk vrijstaand, of is dat niet zo?

    Like

  18. Wow wat een supermooi huis!! :O
    Zo’n huis wil ik later ook wel

    Liefs,
    Nina

    Like

  19. Hihi Nina, en allen, het huis is wel een beetje krakkemikkig aan het worden, net zoals ik momenteel! Als ik beter ben, wie weet, mag ik jullie hier dan allemaal eens uitnodigen voor een klein feestje? Kunnen jullie gelijk helpen om huis en tuin te pimpen, 😉

    Like

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

