Een gewaagde foto

Sneeuwpop

Mies aan de borst van haar moeder: ‘ijskoud de beste’!

Sneeuwpop2

Dik voor mekaar

Categorieën: Fotos | 5 reacties

Berichtnavigatie

5 gedachten over “Een gewaagde foto

  1. Prachtig ja…
    Heerlijk is dat hè om lekker te wandelen in de natuur… ik hou erg van wandelen en kan dan vaak echt tot rust komen, en genieten van Gods mooie schepping!
    Zuid-Limburg is erg mooi, maar bij mij in de buurt zijn ook veel mooie wandelplekjes, dus daar maak ik dankbaar gebruik van, zeker als het mooi weer is!

    liefs, lichtstraaltje

    Like

  2. Het lijkt me daar inderdaad de moeite om er rond te lopen! Mooie foto!

    Like

  3. karin

    lieve mies
    wat een prachtige foto met uitzicht
    alles zo mooi al in bloei
    en dat je zo fijn hebt kunnen wandelen
    ik hoop dat het je goed gedaan heeft
    je hebt er prachtig weer bij gehad
    deze tijd van het jaar is zo heerlijk om buiten te zijn

    ik wens je nog een fijne avond
    en veel liefs van mij karin

    Like

  4. Oh wat heerlijk, kan de geur bijna inademen..wat een rust en wat schreeuwt alles in mij daarom…ben blij dat je daar van hebt mogen genieten..

    Like

  5. Op bergen en in dalen….. ja overal is God.

    Like

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

