Wat ben ik blij, zeg!

Wat is dit toch heerlijk en
wat heb ik het gemist
zo onbekommerd werken
in de tuin
lekker struin, struin.

Van binnen zing ik 🙂
zonder zorgen
vrij kunnen denken
en verheugen.

Zien hoe mooi het allemaal
wordt.

Haha, ja gaat worden,
hopelijk dan :-).

Want we hebben hier heel wat in te halen. Vorig jaar waren ze hiernaast al bezig met breken, verbouwen, herrie aan de lopende band. Het hele jaar hebben we dus niets kunnen doen aan de tuin; we konden zelfs hier in huis haast niet wezen. Zo verweest, zo lang niet buiten aan de slag geweest. En we hebben nogal een aardig lapje. Dat was dus geen leuk grapje.

Maar….. nu dus weer alle ‘schade’ proberen in te halen.

Met schade en schande worden we wijs, of rijk, hoe was het ook alweer?

Rijk hoef ik niet te worden, haha; en wijs ben ik al.

Niet goed wijs, die Miesje.

Maar wel rijk van binnen,
Hatsjikidee!

Nog heel even wachten en dan ziet het er weer zo uit:

Voortuin

Even een ‘voorlopertje’ van de voortuin.

Categorieën: Fotos | 8 reacties

Berichtnavigatie

8 gedachten over “Wat ben ik blij, zeg!

  1. je bent zeker wijs mies! EN rijk!! kijk eens naar al je ervaringen, al de mooie woorden die je naar anderen uitspreekt, alle liefde die je weggeeft! Je bent een heel mooi mens, rijk en wijs! zeker weten, geen twijfel mogelijk!

    Heerlijk he, dat spitten in de tuin 🙂 Het nieuwe leven ondekken, de bloemetjes die hun gezicht weer laten zien, de vogeltjes die druk bezig zijn met hun nestje.. geniet ervan!! (ik kwam gister hele schattige kuikentjes tegen. Het is dat ik geen fototoestel had. Anders had ik het op mn web-log gezet :))

    Liefs,
    ffie

    Like

  2. karin

    prachtig mies
    dat je weer zo volop hebt kunnen genieten
    en wat ziet het er mooi uit op de foto
    het gaat vast weer zo mooi worden

    veel succes met de tuin
    liefs van mij karin

    Like

  3. Oh Mies wat een heerlijke post op je blog, ik word er helemaal vrolijk van!!! Geniet, geniet, geniet jij maar lekker van de prachtige natuur, je eigen prachtige tuin. Wat fijn dat je er eindelijk weer in kunt werken! Betekent dit ook dat ze eieieieieieindelijk klaar zijn met verbouwen? *zucht* Ik hoop het!!!!

    Dikke knuffel en je tuin is trouwens prachtig!!!

    Iam

    Like

  4. lange reacties zijn niet erg hoor! Dankjewel, weer een leerzame reactie!
    Verontschuldig je niet Mies… echt waar! Je bent zo’n lieverd joh! Het is echt okey! je reacties mogen er zijn, ze zijn bijzonder, waardevol en leerzaam 🙂

    Like

  5. miriam

    Waauw supervrouw in supertuin!
    Of: Je lijkt wel Eva in de tuin van Eden.
    Wat fijn dat je hebt kunnen genieten!!!!!!!!

    Ik hoop dat je deze bevrijding de hele Pasen mag ervaren en nog langer!

    Ik houd van jullie.
    Geef je Karel een kusje van me?

    Liefs,
    Miriam

    Like

  6. Hallo die Mies!

    Even zeggen, dat ik ieder bericht van je compleet lees….maar reageren lukt gewoon niet. Dan houd ik het maar even aan een denken-aan 😦
    Goede Paasdagen gewenst!!
    Voor mij worden het bijzondere dagen; ik hoop over 2 dagen geloofsbelijdenis te doen. Veel aanvechting en moeiten, ook daarmee.
    Maar je komt de laatste tijd krachtiger over in je berichten.
    Is dat schijn, of werkelijk waar?

    Liefs van mij!!

    Like

  7. @ Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik mezelf nogal oppep. Dat je dus enige nattigheid voelt Kim, is terecht ;-).
    Dank jullie allen. Ik ben erg blij met jullie enthousiaste reakties en het meelezen. Het doet me echt goed! 🙂

    Like

  8. HOi mies

    hartelijk bedankt voor je reactie, en je hebt me totaal niet overdondert, klonk als een schreeuw diep vanuit je hart en ik ken het…
    Ook ik wordt verscheurd van binnen en het maakt me gek zo nu en dan, en dan moet ik gewoon alles van me afschrijven, weg ermee, en dan maar negatief af en toe over meissie, het is ook wat ik met haar meemaak…ook ik heb gevoel in mijn donder en moet het kwijt..min lijf word steeds zieker en schreeuwt om rust en ik kan het nergens vinden..
    Maar ik zie dat jij weet waar ik over praat..

    Ga hier later verder lezen, en die tuin ziet er echt fantastisch uit…dat hebben we nodig meid, die zon gaat ons echt een stukkie op weg helpen…

    Like

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

