In zwaar weer

Hoi Kanjers,

Het gaat hier niet zo goed met mij.Jezusendestorm_2
De pijn wringt me uit.
Niet in woorden te vatten.
Maar ik vecht tegen de gekte
aan gruwelijkheden

Moet door-breken
om iedere hap lucht
het beneemt me de adem
ben constant op de vlucht
van binnen
weet niet wat te beginnen
het haalt me altijd
weer in

weer uit?:
nee!
Het wil er NIET uit!
ik zit gevangen
in die horror
Pijn.

Meer durf ik niet te schrijven.
Ik houd het maar voor mezelf.
Maar ik vecht me rot
ook al voel ik mij reeds ka…

Van de kliniek heb ik alleen vernomen dat het nog veel langer gaat duren, eer ik daar in behandeling kan.
Lang leve het wachten (tot ik een ons weeg)Rembrandtseagalilee
Lang leve ‘ons’!

Moet eerst alweer formulieren gaan invullen
en dan….
en dan….
en dan….
is ‘ons’ daar.
alles voor de bakker
en ben ik gaar
‘en nu klaar’
met alles.

lieve groet
de moed
zit niet in mijn schoenen
ik ‘haal’ hem
ergens vandaan.
punt.
is geen punt.
ja, was dxc3 t maar waar.

Categorieën: Herbeleving en inzichten van ptss | 7 reacties

Berichtnavigatie

7 gedachten over “In zwaar weer

  1. Huh??? Je drinkt dan toch geen koffie op de pot???

    Like

  2. karin

    hi hi hi

    o o o die mies
    die man van jouw kan er wat van ach ja het helpt misschien wel tegen vervelende geurtjes
    en dat koffie lekker ruikt ben ik het helemaal mee eens
    ach ja soms kan je geen afstand doen van lekkere dingen
    hi hi
    zal het ook eens proberen
    kijken wat m er van zegt
    als hij ineens het pak koffie ziet staan
    hi hi heb nu al pret

    erg leuk dit
    en een hele goeie
    liefs karin

    Like

  3. Knuf!

    Like

  4. henriette

    Sterkte hoor!!!!!

    In gedacht ben ik bij je!!!!

    Dikke knuf

    Like

  5. Hoi lieve Mies,

    Dank je wel voor je lieve reactie op mijn log. Dat deed mij echt goed.
    Wat een bericht meid. Ik lees alleen maar veel verwarring, moeilijkheden en heb het idee dat je het gewoon even niet meer weet. Verder snap ik je bericht niet helemaal; Wat is er gebeurt? Kun je misschien wat meer over de situatie vertellen?
    Je kan mij altijd mailen hoor! Ik ben er voor je!

    Liefs en sterkte,
    Paulien

    Like

  6. Lieve Mies,

    Dankjewel voor je lieve woorden eventjes bij mij..
    wat fijn om te lezen dat ik even in je gedachten ben.
    Jij ook in de mijne lieve Mies.

    Je hebt het zwaar momenteel. Ik lees en voel je strijdt..
    Je pijn, het is zo levend in de woorden die je hier plaatst.
    Wat naar voor je dat het nog een tijd gaat duren voordat je terecht kan op de kliniek. Als je zo aan het vechten bent ben je zo zoekende ook naar een plek die je kan helpen en waar je kan werken aan je pijn.
    Ik gun het je echt enorm dat je snel je plekje gaat krijgen op een goede plek, zodat alles dat wat in jou leeft wat ruimte kan krijgen, je weer wat adem kan krijgen en weer even je hoofd rustig neer kan leggen.

    Voel even mijn armen voorzichtig om je heen geslagen!

    Ik denk aan je,
    Veel liefs Mariska

    Like

  7. karin

    lieve mies

    de strijd steeds weer te moeten leveren
    overleven. nee niet opgeven
    je een slag in de ronde werken
    maar zij zullen het niet merken

    steed weer opstaan
    en weer neder gaan

    toch altijd positief
    voor een ander een luisterend oor zo lief

    ach kon ik ook maar wat voor jou doen
    er voor je zijn

    door hier wat neer te zetten hopelijk voelt het een beetje fijn

    vreselijk dat je zoveel ellende nu meemaakt
    het zich steeds meer opdringt neen niet staakt

    veelal waren de inzichten goed
    en gaf het je weer nieuwe moed

    dat dit heel erg moet zijn dat lees ik uit de tekst
    van je gedicht
    het haalt je voledig uit je evenwicht

    weet dat je ook met dit gevoel er mag zijn
    ik zal er dan met al je verdriet en pijn ook voor je zijn

    ik wens je heel veel sterkte
    heel veel liefs
    ik denk aan je
    karin

    Like

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

