Een oude kar

Een oude kar, door een oude knar geschilderd.

Hoewel, zo antiek als deze ben ik toch nog niet ;-).

Dit is een aquarel uit mijn beginperiode.
Helaas weerspiegelt het glas een beetje op de foto, ik had nl geen zin om hem "eruit" te halen.
Dat moet je met het leven wxc3xa8l doen, dat zeggen ze tenminste (:"eruit halen wat erin zit"); nu ja, ik ben nog steeds aan het graven (als je begrijpt wat ik bedoel?).

Oudekar

Als je heel goed kijkt dan zie je het spookbeeld van de fotograaf. 

Categorieën: Mijn schilderwerk | 4 reacties

Berichtnavigatie

4 gedachten over “Een oude kar

  1. O lieve mies

    vreselijk steeds weer die strijd te moeten leveren steeds weer
    moeten zeggen dat je het niet meer wilt

    niet meer aan hun grillen wilt voldoen een eigen leven wilt leiden heel goed en dat mag ook en hoor je ook te krijgen.

    laat ze voor wat ze zijn en kom maar voor je zelf op en kunnen ze daar niks mee het zij zo voor jou komen er betere tijden
    dan hopelijk en je bent al zo ver je strijd zo dapper door]

    je gaat er komen hooor

    lieve mies akelig al die herinneringen en steeds weer die strijd maar eens dan is het over dan komt jou mooie tijd.

    die ik je van harte gun.

    heel veel liefs en warmte en ik denk aan je
    Karin

    Like

  2. Goed zo lieve Mies, gooi die boosheid, onmacht en ellende er maar eens uit!!! Je komt voor jezelf op, geeft je grenzen aan en pikt het niet meer. Je bent niet langer monddood, machteloos. Je laat niet meer over je heen lopen!!! Ga zo door, laat de sterke Mies maar lekker naar buiten komen!!!

    Je weet best wat goed is voor jezelf en wat je (niet meer) wilt. Hou je daar aan vast, volg je gevoel.

    Nooit meer zoals het vroeger was!!! Wég ermee!!!

    Dikke knuffel
    Iam

    Like

  3. Hoi Mies,

    Dankjewel voor je reactie op mijn weblog, lief van je!!

    Ik kon in je berichtje met je meevoelen, de frustratie die in je zit omschrijf je goed. Rottig dat je je zo voelt zeg.. wel heel goed dat je ziet dat jij zelf een persoon bent en dat jij ook gevoel hebt en iets te zeggen hebt over je leven! je bent je eigen instrument!

    ‘ik BEN!
    ik BESTA
    ik heb GEVOEL
    ik heb PIJN

    Ik mag er ZIJN

    ook al vinden zij dat toevallig NIET FIJN!

    Ik laat me NIET meer aan jullie banden leggen. Daar WIL en ZAL ik voor blijven vechten.

    Ik vecht me vrij!’

    Inderdaad!! Ga ervoor!!

    Liefs,
    ffie

    Like

  4. karin

    Ik heb het gevonden mies
    ik vind hem prachtig en mooi verbeeld in het schilderij.

    liefs van mij Karin

    Like

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

