'in mijn wilde jaren'

11-1-2009

Wanneer is het over
ingezien wat is waar
voorbij, klaar
vandaar,

ik vraag het even:

is dit voor het leven?
dat ik heb gekregen?

heb ik levenslang?

ben ik daarom zo bang?

`

ja, daarover ben ik bang!

`
over en uit
is wat ik wil
ik stap uit

niet te overzien
ik tel tot tien
wie niet weg is
wordt gezien

wees maar niet bang
er komt nog
geen zwanenzang

Zwanen

als het nu eens het ego was?
dat niet wil weten
hoe erg het was?
het ego dat altijd
tegen me was,

me wilde verjagen,

en me steeds uit
wilde dagen!

`

dat was
‘in mijn wilde jaren’

dat, wat maar niet wil
verjaren.

😉

Categorieën: Mijn gedichten | 5 reacties

Berichtnavigatie

5 gedachten over “'in mijn wilde jaren'

  1. Lukt het je nu ook al om filmpjes neer te zetten? 😉
    Wel erg leuk…ik heb zelf ook cd’s van Abba. Zitten geweldige nummers bij!

    Ik wens je natuurlijk het dubbele van wat je mij toewens het komende jaar!

    Like

  2. graag gedaan mies

    en natuurlijk jullie ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar

    heel veel liefs Karin

    Like

  3. happy new year mies en karel
    dat het nieuwe jaar jullie maar veel zegeningen mag brengen.

    heel veel liefs van mij Karin en Marcel

    Like

  4. karin

    lieve mies
    ooit hoop ik dat het voor jou over is
    alles ingezien alles beleefd over en uit.
    zoals je beschrijft
    geen pijnen meer geen oud zeer
    zou zo voor je wensen dat het gedaan was
    met al je verdriet en pijn
    dat je eindelijk vrij zonder zorgen en verdriet kan zijn.

    lieve mies uit de grond van mijn hart wens ik je dit toe

    heel veel liefs warme knuffel van mij Karin

    Like

  5. henriette

    Hoi lieve Mies

    Wat kan ik nog meer zeggen ik sluit me helemaal aan bij de vorige schrijfster!

    Ook ik wens je al het goede want je hebt het meer dan verdiend,hoop dat het zeker gedaan is voor je

    Inzichten heb je gekregen en je bent op de goede weg!

    Ook van mij een virtuele knuffel en een dikke zoen

    Liefs Henriette

    Like

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

