Boze geesten in de olie-verf ;-)

Olieverf, 18 x 24.
Januari 2001.

Horrorlst

Boze geesten
zijn geen sprookjes
in het donkerblauw en zwart
dwalend, dansend door de nacht.

tergend, boeiend
zwevend, gloeiend
maar………….:
weldra krachteloos,
omdat………..:
ik in God geloof.

Categorieën: Mijn schilderwerk | 1 reactie

Berichtnavigatie

Een gedachte over “Boze geesten in de olie-verf ;-)

  1. Lief miesje
    zul je mij beloven dat je wacht tot dat mooie je komt halen/
    jij en ik weten dat het er is.
    maar ook dat het niet jou schuld is dat jij ook een plek van waarde en respect verdiend op deze aarde.
    mies met je hart van goud
    ze hebben je verpletterd zodat mies haar mond wel houd.
    gelukkig schrijf je het van je af en nee je verdiend geen straf.
    nooit verdiend ook als kind
    nimmer door hen bemind.

    wees niet te hard voor jezelf
    hij houd van je en zal je leiden
    de weg naar die top

    ja miesje zoals je ooit al eens schreef eens sta je erboven op
    uit geklommen uit dat diepe dal
    van het kwade van hen die jou hebben beschadigd
    dit hadden ze nooit nooit mogen doen
    daar heb jij geen schuld aan
    daarom weet ik zeker dat je eens aan de andere zijde zal staan.

    heel veel liefs en warmte gewenst van mij Karin

    Like

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

