Is het nog ver……? ik ben al zxc3xb3xc3xb3xc3xb3xc3xb3…. moe! (grapje)

Wauwie mensen, dit vond ik zo’n leuke foto (door Karel gemaakt tijdens een van onze wandelingen). Toen ik de foto bekeek, gingen er allemaal leuke gedachten door mijn hoofd.

Ik ging er van allerhande rare titels bij verzinnen, en kreeg weer eens "heerlijk" de slappe lach. Nu ja, mijn fantasie ging met me op de loop. Voor mij leek deze boomstronk nogal haast te hebben en heel hard te rennen; wilde hij bwvs de laatste bus nog zien te halen. ("busje komt zo").

Alle titels die aanvankelijk bij me opkwamen, ben ik inmiddels vergeten.
Maar hier dan de foto:

Moever

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Is het nog ver…..? ik ben al zxc3xb3xc3xb3xc3xb3xc3xb3 moe…..!!!!!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

“““““““““““““““““““““““““““““““““““““““““““““““

Categorieën: Fotos | 5 reacties

Berichtnavigatie

5 gedachten over “Is het nog ver……? ik ben al zxc3xb3xc3xb3xc3xb3xc3xb3…. moe! (grapje)

  1. Mies…heel veel kracht en sterkte gewenst hier vandaan!
    En alle liefs, natuurlijk.

    PS. Mooi schilderij weer

    Like

  2. Lieve Mies,

    wat een prachtig schilderij weer. Ik vind de kleuren zo mooi. Veel groen en veel verschillende tinten groen. Heb je dit schilderij in Engeland gemaakt? Zo nee, wat was dan je bron van inspiratie?

    Enne, voor mij ben je geen krot, maar een prachtig mooi huis, heel veilig, heel warm. Een plek waar ik mezelf kan zijn. Dat gun ik jouzelf ook.

    Dikke knuf
    Ikke

    Like

  3. Even ter aanvulling van Iam:

    Je bent een KASTEEL.
    (maar dat wist je toch al?)

    Kim*

    PS Even een grapje tussendoor, maar ik meen het wel 😉

    Like

  4. dag talent van me je hebt er weer een pracht schilderij op gezet.
    schilderes rembandares hi hi ach lieve mies wat verschrikkelijk naar voor je dat je je zo rot voelt

    ik denk aan je wens je heel veel sterkte
    veel liefs en een heel warme knuffel van mij

    karin

    Like

  5. deze vind ik ook erg leuk ja lijkt inderdaad haast te hebben.

    geweldige foto en leuke tekst

    liefs karin

    Like

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

