Doe die deur dicht….! Het tocht….!!!

Deze foto vond ik ook zo leuk. Weer gemaakt door Karel tijdens dezelfde wandeling, waarop we die wandelende stronk " op ons af zagen komen".

Haha, om deze deur moest ik ook al zo lachen.
Ik lach mijzelf nog eens helemaal gezond, c.q. beter 😉

Getsie, moet ik weer aan een afschuwelijke uitspraak van mijn moeder denken, die ze tegen mij pleegde te zeggen (als ik thuis weer eens niet op kon houden met lachen) nl :
"wat je nu lacht, dat moet je straks huilen".

Daar laat ik mijn dag nu dus NIET meer door bederven, lekker puh! Ik doe de deur voor haar dicht! haha, en voeg ff deze foto in.

Dsc_1120deurdichttocht

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Doe de deur dicht….! Het tocht….!!!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Verroest, je hebt gelijk! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

“““““““““““““““““““““““““““““““““““““““““““““““

Categorieën: Fotos | 3 reacties

Berichtnavigatie

3 gedachten over “Doe die deur dicht….! Het tocht….!!!

  1. hi hi
    geweldige foto
    en leuke tekst zo is het mies laat je niet van de wijs brengen
    door die uitspraak en geniet van dit moment.

    veel liefs van mij Karin

    Like

  2. Mirre

    Haha 🙂
    Mooie foto!
    Laat ik die uitspraak eens omdraaien:

    Wat je ooit gehuild hebt, zul je nog lachen!

    Like

  3. @Mirre, leuk bedacht :-). Alleen jammer dat ik niet zo’n huilebalk was.

    Like

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

