~~Somber~~

Vaak voel ik mij slecht

Slecht,
slecht gemaakt.
Hun aanwezigheid
heeft me overdonderd
Ik voel me helemaal NIET goed.

Totaal te veel
op deze wereld!
Overbodig,
door hun ingepikt,
als "overbodige luxe",
voor hen.

Ze spelen met me
vertrappen mijn gevoel
genieten van hun macht,
om mij een schuldgevoel
door de neus te boren.

Altijd schuldig
door mijn
onschuldige aanwezigheid.
Altijd alles omdraaien
mij bezitten
met huid en haar
kunnen verslinden,
dxc3 t willen zij.

Somber

Ik voel me als het slechtste,
als een terecht vertrapte
wurm.
Hier op aarde
toevallig
verkeerd terecht gekomen,
te veel
voor hun aanwezigheid.

Kon ik maar van deze
aarde verdwijnen
voor eeuwig
en altijd!

Dit, omdat
ik weet,
dat er iets,
vele malen
mooiers
op mij wacht!

Miesje.
—————————–

Categorieën: Mijn gedichten | 4 reacties

Berichtnavigatie

4 gedachten over “~~Somber~~

  1. Er staat je zeker iets te wachten, Mies.
    Maar niet wat je moeder bedoelde.
    Een léven na al dat vechten.
    Vol vreugde, zonder pijn.

    Ik wens je nog oneindig veel pijnloze minuten, Mies.

    Veel sterkte.
    Kim*

    Like

  2. o mies wat prachtig
    ook al was het maar voor heel even de eindstreep komt dichterbij
    ja de vrijheid waar je zo voor vecht hebt gestreden en nog doet het wordt je gegeven.

    sterk als je bent zal je dit overwinnen.
    om maar met die paar tellen te beginnen

    super blij ben ik voor je en super trots

    zo dapper zo sterk als een rots.

    dit heb ik je zo gegund en hoop met heel mijn hart dat
    je nog meer van deze momenten mag beleven

    dat god je nog meer van deze mooie minuten gaat geven
    steeds langer steeds meer

    weg van al die pijn nee geen zeer

    o ja ben super blij voor je

    heel veel liefs van mij en veel warmte toegewenst met dit hele mooie moment

    Karin

    Like

  3. Lieve Mies,

    Het kan dus wel! Hoop dat je het positieve gevoel vast kan houden.

    Ik wil je even laten weten dat ik je zeker lees, maar dat het niet altijd meteen lukt te reageren door de situatie. Maar ik denk dat je dat wel snapt.

    Heel veel liefs en ik denk aan je!

    Valerie

    Like

  4. Lief miesje
    zul je mij beloven dat je wacht tot dat mooie je komt halen/
    jij en ik weten dat het er is.
    maar ook dat het niet jou schuld is dat jij ook een plek van waarde en respect verdiend op deze aarde.
    mies met je hart van goud
    ze hebben je verpletterd zodat mies haar mond wel houd.
    gelukkig schrijf je het van je af en nee je verdiend geen straf.
    nooit verdiend ook als kind
    nimmer door hen bemind.

    wees niet te hard voor jezelf
    hij houd van je en zal je leiden
    de weg naar die top

    ja miesje zoals je ooit al eens schreef eens sta je erboven op
    uit geklommen uit dat diepe dal
    van het kwade van hen die jou hebben beschadigd
    dit hadden ze nooit nooit mogen doen
    daar heb jij geen schuld aan
    daarom weet ik zeker dat je eens aan de andere zijde zal staan.

    heel veel liefs en warmte gewenst van mij Karin

    Like

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

