Herfstwandeling: 4 Nov. 2008

Tijdens een wandeling vlakbij "ons" dorpje.

Natuurlijk moet je weer klikken voor een groter formaat.

Sbos01 Sbos02 Sbos03 Sbos04 Sbos05 Sbos07 Sbos08 Sbos09_2 Sbos06_3 Sbos10_4
De foto’s zijn genomen met een Nikon D70; een geschenk van onze dochter Miriam . 

Categorieën: Fotos | 6 reacties

Berichtnavigatie

6 gedachten over “Herfstwandeling: 4 Nov. 2008

  1. karin

    Hi hi

    leuke foto”s en inderdaad
    we geven niet op

    😉 liefs Karin

    Like

  2. Haha..ja, ik was ook echt de kluts gewoon kwijt toen ik naar je eerste foto keek.
    Ik ontdekte je pas toen ik de tweede foto zag 😀

    Verstop je niet voor jezelf en de waarheid, he?
    Je bent nu zo goed op weg!

    Liefs van mij!

    Like

  3. Mooie foto’s, laat toch weer een mooie kant van de natuur zien ook al ben ik niet zo van de herfst. Het is toch mooi om te zien hoe de natuur veranderd tijdens de lente en herfst.
    Lijkt mij niet dat ze vandaag genomen zijn of wel? Hier was het in ieder geval geen wandelweer en de katten hebben een troep van mijn huis gemaakt met hun modderpootjes.

    Ik mail je morgen of overmorgen weer terug, heb het een beetje “druk”.

    Heel veel liefs, Valerie

    Like

  4. Ach lief Miesje toch, wat een prachtige foto’s weer, zo sfeervol!
    Sorry dat je al een tijdje niks hoort, maar ik heb veel moeite met contact maken, zit veel op slot. Daarom is het voor mij ook moeilijk om op jouw weblog te reageren want vaak herken ik wel een aantal dingen die je schrijft…

    Lieve Mies, bedankt voor je niet aflatende steun, ik vind je heel erg lief.

    Dikke knuffel en ik blijf proberen contact te maken hoor..

    Iam

    Like

  5. ach herfst met al je kleuren pracht
    zo mooi plaatsjes te schieten zo ongerept
    zo onverwacht.

    dan de bladeren rood of zelfs nog groen.
    en ineens alle bomen die zich van hun blad ontdoen.

    al die jaargetijden steeds weer een genot om naar te kijken.
    dan wil je graag op een bankje neer strijken

    even genieten van dat prachtige moment
    even weg de natuur die jou strubbeling en strijd niet kent

    plaatjes zo prachtig zo mooi zo puur
    al dat moois van die prachtige natuur.

    heel mooie foto’s mies

    heel veel liefs van mij Karin

    Like

  6. Wowowowow….wat mooi, zeg! ik heb nog geen kans gehad om het te fotograferen. Dit ziet er prachtig uit.

    Wat lief van je dochter, zo’n mooi geschenk!

    Wat ik je vergat te zeggen: groet Karel hartelijk van mij.

    Liefs,
    Kim*

    Like

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

