"Ik heb de schaapjes op het droge" .

Ik heb de schaapjes op het droge (ja, geschilderd dan hxc3xa8, hahaha!)

Nu ja, de schaapjes zien er goed uit, al zeg ik het zelf; ze zitten beter in hun vel dan dat ik mij momenteel voel.

Daarom hier de boel maar een beetje opvrolijken met wat tevreden herkauwers. Dit als afleiding voor het ptssverleden dat ik aan het herkauwen ben. (daar ben ik helaas niet zo tevreden over ;-))

Engels2groot

Jullie moeten wel even klikken op dit detail, dan zie je het hele schilderij (alleen in verkleinde vorm, het weblog wil het niet groter maken). nu ja: "wie het breed heeft, laat het breed hangen"  😉

Engels landschap – Olieverf 40 x 30 cm. ( ca. 1990 )

============================================================================

P.S. Voor de liefhebber is hier de rechter helft in het groot. (onder het motto: "gaat het niet uit de hoogte, dan maar uit de breedte")

Engelsrechts

Categorieën: Mijn schilderwerk | 6 reacties

Berichtnavigatie

6 gedachten over “"Ik heb de schaapjes op het droge" .

  1. Lieve Mies,

    Ik vind het een heel mooi schilderwerk! Zou hier zo in de kamer mogen hangen hoor!

    Liefs, Valerie

    Like

  2. Wat ontzettend mooi !

    Like

  3. Anja Maas

    Wat prachtig Mies!
    Echt ik ben onder de indruk.

    Liefs
    Anja

    Like

  4. Hallo Mies ,

    Dank je wel voor je leuke reactie hier op mijn puntje Mies.
    En het zou idd als logo gebruikt kunnen worden.
    Dank je wel voor je complimentje zowel over Friedolien het
    kleine groene worpje als over mijn tekening.
    Ik wens je nog een hele fijne dag toe hoor,

    Groetjes Bianca

    Like

  5. wat een mooi schilderij mies
    echt super geschilderd

    wel naar dat je zoveel moet herbeleven

    ik mail je zo even liefs Karin

    Like

  6. lieve mies ik heb de schaapjes ook weer op het droge
    als je begrijpt wat ik bedoel;) was hard werken maar is gelukt
    alles weer normaal.

    ik blijf het een heel mooi schilderij vinden levensecht geschilderd
    echt super

    heel veel liefs van mij karin

    Like

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

