Gedachten verwachten

Gedachten van mijn gedachten
wat kan je er van verwachten
hier toevertrouwd
alles wat benauwd
het grote wachten

Positieve gedachten
overheerst door
negatieve krachten
puzzelen met verdriet
wist het niet

Dat het was
aangedaan
stromen van
een traan
hun eigen weg gegaan

Regensterren

Stromen van levend water
zullen me bevallen
naar beneden dalen
druppels op mijn hoofd
zoals mij alreeds beloofd.

Dochtersions.

Categorieën: Mijn gedichten | 5 reacties

Berichtnavigatie

5 gedachten over “Gedachten verwachten

  1. henriette

    heel zwaar voor je Mies pffffffff,moet het ffe door laten dringen

    lieve groet henriette

    Like

  2. karin

    wat een heftige droom en ervaring.
    maar wat goed te lezen dat je weer een stap dichter bij jou
    bevrijding komt en dat je het inzicht kreeg wat hij deed was fout.

    ja ik ben blij voor je dat je het gevoel naar vrijheid steeds
    dichterbij voelt komen.
    geniet er maar van het is je van harte gegund.

    dappere mies Heel veel liefs van mij
    Karin

    Like

  3. karin

    zo veel woorden zou ik willen zeggen
    tegen al die je dit hebben aangedaan.

    zoveel woorden tegen hen het kwade
    dat je zo vaak alleen moest staan.

    nu de vrijheid gevonden die tegemoet te gaan
    aan die andere zijde van het verdriet en die traan
    te staan.

    het voelen inzien ja dat is zwaar en heel erg moeilijk
    tegelijk
    maar het tij is gekeerd voor jou

    die jou van dit alles bevrijd.

    door jou eigen dappere steeds weer doorstane strijd.

    mies ik vind je zo ontzettend dapper

    heel veel liefs van mij Karin

    Like

  4. Lieve Jij,

    Wat schrijf je dit.. met jou gevoel.. zo rakend.
    Ik kom hier via Sanne’s punt.
    Je gedicht raakt me enorm. Echt heel erg mooi geschreven. En tegelijkertijd voel ik ook met je mee.

    Een lieve knuffel van mij.

    Like

  5. Hxc3xa9xc3xa9l mooi geschreven!

    Liefs, Valerie

    Like

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

