Waar in 't het bronsgroen kreupelhout…….

Naar aanleiding van het verbasterde Limburgse volkslied uit mijn vorig bericht:

Ziehier deze Limburgse PTSS-er, als volksheld tijdens een

"Survival of the Fittest", eind Mei 2008.

Sterkerdanjedenkt_2

Kluts

Sterkerdanjedenkt2_2

Hebbes! (toch nog gevonden)

We geven niet op.

We will revive.

Categorieën: Fotos | 4 reacties

Berichtnavigatie

4 gedachten over “Waar in 't het bronsgroen kreupelhout…….

  1. karin

    lieve mies

    dat je veel creatief talent hebt is te zien zeg
    weer sta ik versteld.
    ik vind ze heel mooi.

    en ja wat karel zegt ja daar zit wel wat in.
    geld ook voor mij natuurlijk.
    o dan kom je je zelf zo tegen.
    op zo’n moeilijke manier.

    blijf samen met het goede aub doorstrijden
    jij dappere mies want je bent het zo waard
    dat gun ik je zo een goed en mooi leven.

    veel liefs Karin

    Like

  2. Verrassend he als iemand dat hiervan kan afleiden. Het is goed om door te strijden meiss, het is zwaar maar uiteindelijk super!

    Liefs!

    Like

  3. karin

    Hi hi

    leuke foto”s en inderdaad
    we geven niet op

    😉 liefs Karin

    Like

  4. Haha..ja, ik was ook echt de kluts gewoon kwijt toen ik naar je eerste foto keek.
    Ik ontdekte je pas toen ik de tweede foto zag 😀

    Verstop je niet voor jezelf en de waarheid, he?
    Je bent nu zo goed op weg!

    Liefs van mij!

    Like

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

