Mijn eerste fractal-les.

Vandaag had ik een flinke baaldag, en zou ik het liefst helemaal verdwijnen. Doch, dankzij mijn 1e fractal-les van Karel, heb ik juist iets te voorschijn gehaald.

Ik post mijn 1e frutsels hier dus even; en ook al zijn ze nog niet "je van het", er is alweer een stukje dag voorbij met toch nog een leuke herinnering als resultaat.

Ik zet ze hier niet al te groot neer, dan kunnen jullie ze evt. zelf groter maken met een klik van het handje. Handje contantje, hihi!

Mies01 Mies01a

Mies002 Mies012bx Mies012c_2

Het is toch weer eens wat anders, dan altijd die akelige herbelevingen op de voorgrond te moeten voelen.

Zo blijven we steeds iets nieuws verzinnen, totdat we helemaal beter zijn.

Nu wel graag een commentaartje, ahum (a.u.b.).

Oh ja, het programma heet Fractal Explorer (freeware).

Met uitzondering van de Ballonnen, zijn de 4 anderen allemaal van elkaar afgeleid.

Bedankt voor jullie interesse,

en hou je haaks!

🙂 Mies.

Categorieën: Eigen kunst (divers) | 4 reacties

Berichtnavigatie

4 gedachten over “Mijn eerste fractal-les.

  1. karin

    Het zijn wel hele mooie zaadpruiken en al zo oud en nog zo mooi.
    het kan inderdaad zo voelen een hoofd vol met watten of met zaadpruiken of zoals ik het noem een hoofd wat niet doet wat je zo graag wilt steeds de andere kant uit dan je werkelijk wilt.

    ik vind het zo erg voor je al die inzichten en ja ik weet het is ook goed om te verwerken maar toch heb ik zo met je te doen.

    hoop dat je hier nog heel veel van die mooie gouwe ouwe neerzet het is prachtig om te zien die ongerepte natuur.

    lieve mies ik wens je heel veel sterkte met het verwerken
    een warme knuffel van mij liefs karin

    Like

  2. miriam

    Mooi hoor Mies,(vooral de ballonnen)

    Prachtige kleuren en wat goed dat je er bent!

    Liefs,

    je taaitaaipopje

    Like

  3. karin

    lieve mies
    ik vind ze prachtig geworden
    echt voor de eerste les ware kunstwerken
    ja je gaat heel goed zo
    echt de moeite van het tonen waard hoor ik doe het je niet na.
    ga zo door zou ik zeggen
    graag zou ik nog meer van dit moois van je zien
    ik vind ze heel goed gelukt.

    liefs Karin

    Like

  4. Wauw! Wat is dit mooi!
    (En nog bedankt voor je reactie op mijn log : )

    Like

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

