Misbruik en chantage, al vanaf het begin.

Alles waar anderen last van hadden, hebben ze gewoon bij mij (via mijn geest) in mij gedumpt, alsof ik hun afvalbak was. Dit hebben ze van jongs af aan bij mij gedaan; dit mij bijgebracht omdat ik rein was : een onschuldig kind, zich van geen kwaad bewust.

Juist die kinderen misbruiken ze daartoe.

Ja, denken die misbruikers, die lieve "onnozele" kindertjes hebben toch nog niets door, daar zit geen kwaad bij, dus merken zij er ook niets van; die hebben toch (nog) nergens last van, + geen geheugen, die weten van niets en vergeten alles gewoon weer.

Dus gaan ze lekker hun gang met hun boze geesten van kwaad en haat. En dragen ze "mooi" alles over, van hun vuiligheid aan dat onschuldige kind. Niemand die er wat van kan zeggen. Niemand die het merkt of ziet. Onder het motto : als wij het maar kwijt zijn. En als het kind (evt. later) ziek wordt : "oh, daar zijn dokters voor, daar weten wij niets van, daar hebben wij geen weet van"!

Ziekmakend Op die wijze wordt dat kind getraind om al hun vuil, voor lief te nemen. Niet beter te weten dan : zo hoort het nu eenmaal met en tussen mensen. Het kind wordt daartoe geprogrammeerd.

Walgelijk zoiets! Het kind is voor altijd gebombardeerd tot slikken en stikken. Slikken van hun vuiligheid, en hun "stik de moord", als je je durft te verweren. Al hun vuil (hun boze geest) : het is hun slechte geweten.

Zo wordt je dus als klein wezen al getraind op het opvangen en voorkomen van andermans problemen; om die voor altijd voor hen om te draaien tot goed. Altijd hen (de boosdoeners, die ’t kind niet als zodanig heeft leren bestempelen, of interpreteren) blijven bedienen, en hen er nog voor eren op de koop toe. Zonder dat het kind beter weet dan : dat hoort zo.

Het kind "denkt" : dankzij mij dermate in te zetten voor de ander heb ik een fijn leven, voel ik mij voldaan en gewild. Opofferen om te mogen voelen dat je leeft, dat je wat voorstelt. Ja, voor de ander, maar voor jezelf?! Want kan je op die manier je leven niet meer verdienen, dan val je in een heel groot gat. En wordt je nog meer tot prooi van iedere profiteur die daar wel heil in ziet, puur voor zichzelf (voor zijn eigenbelang en vanuit eigen welbehagen; om zijn eigen geweten goed te kunnen "praten".)

Elegance_2

.

Ja, praten kunnen ze "als Brugman". Veel moeite hoeven ze daar niet meer voor te doen. Het kind "was toch al nergens meer", het was toch al bedolven onder andermans denken, en leeggezogen v.w.b. een eigen persoonlijkheid, plus zijn zekerheid van "weten" (over wat nu xc3xa8cht is, en wat niet). Het zat toch al in een doolhof gevangen, omtrent kennis tussen wat goed voelt en wat slecht; tussen wat nu kwaad was, en wat goed.

Je bent immers je hele "lang zal ze leven" al voor de gek gehouden, plus voor gek versleten, dus wat wil je dan?!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Het werkt zo dubbel verkeerd in je denken :

(Hun vuil is geestelijke negatieve energie)

1 : Je moet hun vuil op je nemen als was het dat van jezelf.

2 : Dan voel jij hun vuil onterecht als dat van jezelf, en jij moet jezelf dan schuldig voelen omdat je zo slecht bent.

3 : Daar kan je niet mee uit de voeten, daar voel je je zxc3xb3 extreem rot onder.

4 : Dus ga je al, voordat de daders ergens last van zouden kunnen krijgen, voor hen alles goed "zien" te maken. Gewoon, om niet weer in dat afschuwelijke dilemma terecht te hoeven komen, van een schuldig geweten (waar je dus "geen weet van hebt", maar wat dus wel als zodanig voelt).

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

En Mies is er op toegespitst om, nog voordat die anderen last krijgen van hun eigen boze geest, om die mensen zoet te gaan houden. Zodat die anderen geen last hoeven te voelen van hun eigen haat/kwaad.

Op die manier kan Mies voorkomen dat ze schuldig wordt verklaard aan hun haat. Dan blijft ze dus altijd bezig met voorkomen.

Maar oh wee! Als ze een tijdje niet tot hun beschikking was geweest (vakantie of i.d.) dan volgt er een duivelse tirade .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Goed boos worden, xc3xbcberhaupt boos mogen of kunnen worden:

Een jong onschuldig wezen, dat zo verkracht is in haar denken heeft daar geen idee (of weet) van. Netzo als het totaal geen kennis heeft kunnen of mogen nemen, c.q. krijgen van het verschil tussen, wat nu goed is, en wat kwaad.

Het heeft nooit zelfstandig mogen denken, en al zeker niet positief over zichzelf!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Pijnogen_2

Je voelt een hele hoop ellende, maar je moet er een verkeerd (vals) etiket op plakken. Want dat heb je vanaf het begin al zo geleerd om te moeten gaan doen (zo ben je gedresseerd).

Zij zeggen : "die ellende komt vanuit jezelf, die zit in jou. Daar heb je het zelf naar gemaakt".

En je moet ze geloven.

Maar zo kom je nooit van die ellende af, want het is NIET WAAR.

Het is HUN ellende, die jij altijd op je hebt moeten nemen.

Blijf je hen geloven en goed over hen denken (excuses verzinnen voor hen, enz.) dan kom je nooit van die pijn en ellende af.

Je moet korte metten met ze maken, en dus GOED boos worden, xc3xa8n blijven! Daar moet je echt een flinke partij boosheid tegenaan gooien. Dat is positieve boosheid, die je moet investeren in je eigen denkpatroon. In gedachten moet je blijven vechten, en hen (dat boze geestenwerk) de wacht aanzeggen.

Elke leugen moet je ontkrachten.

De aanhouder wint!

Categorieën: Herbeleving en inzichten van ptss | 6 reacties

Berichtnavigatie

6 gedachten over “Misbruik en chantage, al vanaf het begin.

  1. karin

    Lieve mies

    de bewoordingen zijn heel goed overgekomen hoor.
    en zeker niet mild. jij ongewenst ongewild kind.
    wat een verdriet en pijn moet dit voor je zijn.

    weet dat ik altijd aan jou zijde zal staan nee ik laat je niet
    in de kou staan wat een vreselijke woorden en ja mies o zo herkenbaar.

    kleine dappere meid.

    kleine dappere meid zo moeten vechten,
    zo alleen in haar strijd.

    strijd van buiten maar ook van binnen,
    och niet weten waar te beginnen.

    liefde op die leeftijd nooit gekend.
    een warm woord een knuffel onbekend.

    zoekend naar die ene zin ik houd van jou
    ja dat was dan een goed begin.

    nee jou was dit helaas niet meegegeven.
    ach arme het zou zo mooi zijn zo’n mooi streven
    waarom vroeg jij je zeker telkens af.

    waarom krijg ik steeds deze straf.
    lief klein meisje ik ken het als geen ander

    van wat ik lees sta ik toch even paf

    het doet zo’n pijn te lezen
    dat ook jij dit moest ervaren ja dat hebben ze bewezen

    toch ook jij zo prachtig vechtend dapper door
    ja ook jij wilt zo graag en ja ik weet het zeker

    JIJ GAAT ER KOMEN HOOR!!!!

    van mij voor jou een hele warme arm om je schouders en een heel warme knuffel voor al je verdriet en pijn.

    want mies ik zal er altijd voor je zijn
    ik denk aan je Liefs Karin

    Like

  2. karin

    Woorden

    Woorden doen een mens soms zo pijn.
    weten zo klein al alleen te zijn.

    je eigen weg te moeten varen.
    geen kind mogen zijn met al
    je vrolijkheid je vriendelijkheid je gebaren.

    ach altijd die klap die vloek het schelden.
    ach arme jij moest het altijd ontgelden.

    weet dat jij meer bent dan hun daden.
    jij hebt een hart van goud en je bent een
    mens van onschatbare waarde.

    zij konden dat niet uitstaan.
    zij zagen het en er niet mee om gaan.

    laat het voor nu je leven niet meer bepalen.
    jij weet waar je je waardigheid je eigenheid
    respect en liefde kunt halen.

    toe maar vertrouw maar op alles wat je goed vind.
    jij kleine meid jij lief kind.

    nu natuurlijk al jaren volwassen geworden en groot.
    probeer je stel je je niet meer aan hun bloot.

    je eigen koers te varen naar het einde het geluk
    de strijd nabij.

    VRIJHEID VOOR JOU KOMT STEEDS DICHTERBIJ.

    veel liefs van mij Karin

    Like

  3. Hallo Mies,

    Waarschijnlijk snap je wel dat de impact wel ongeveer duidelijk is bij mij. Ik zie niet alleen woorden staan, maar ik zie bijna de vernietigende blikken en hatelijke toon waarop ze uitgesproken zijn. En die komen goed binnen en doen pijn, omdat ze op jou gericht waren. Onbegrijpelijk!
    Volgens mij heb je een tegenhanger nodig, tegenovergestelde (Wat daardoor helaas niet rijmt ;-)). Maar leg het er maar naast en geloof deze versie ajb!! Want DIT had je moeten horen en had je ingeprent moeten worden:

    Kom maar hier! En kom steeds terug!
    Ik sta met open armen, steeds weer.
    Nooit, nooit, nooit zal ik je verlaten
    ik houd je altijd met een lach in de gaten.
    Jij bent beter dan je denkt,
    een grote schat, met heel veel waarde!

    Kom maar hier als je durft
    Jij mooi mens met zo’n groot hart.
    Al kom je met lege handen, zonder woorden
    ik luister naar al je verhalen,
    zonder je te straffen, maar om je te belonen
    ik weet wat je bedoelt en verlang niets terug.

    Lach maar, wees maar kind,
    zie de zon en zing die toe.
    Dat mag jij ervaren
    Warmte en een toeziend Oog.

    Jij bent al, die schat
    vol vrolijke noten
    zing maar door, dag op dag
    Geef God maar alle eer!
    Bij Hem mag je rusten
    onder Zijn veilige vleugelen.
    Een mooier leven is je toebereid.
    Zing daar maar van, in al je vrolijkheid.

    Weet, dat ik je eindeloos bewonder.
    Zo krachtig en zo sterk.
    Je humor, al is het nog zo moeilijk.
    Je bent zo’n sterk, zo’n groot mens!
    En dat zal je altijd blijven.

    Blijf maar hier, blijf jezelf.
    Je mag altijd komen.
    Ik zal je nooit verlaten,
    Vergeet dat nooit, jij kleine meid
    Onthoud dat maar, iedere dag
    En je zult het zien, ik ben er steeds.
    Je met zo’n lief klein meisje
    Je mag altijd bij me komen.

    Je bent een echte kleine dame
    met een mooi gezichtje, lieve lach.
    Jij verdient alleen het mooiste
    De toekomst lacht j’ alleen maar toe.
    Onthoud maar, echt onthoud het maar
    je mag altijd bij me komen.

    Dat had je toegezongen moeten worden, dán hadden ze gelijk gehad. Wat ze je nu aangedaan hebben is onverdiend en zijn leugens. Steeds weer. Keihard.
    En als je moeder bovenstaande je gezegd had….dan had ik me daarbij aangesloten 🙂

    Dagdag!

    Like

  4. miriam

    Lieve Kim en Karin,

    Heeeeel erg bedankt voor jullie lieve en bemoedigende woorden voor mijn moeder!!!!
    Echt super dat jullie ondanks jullie eigen zorgen, zo opbouwend voor haar kunnen zijn.

    Liefs ook aan jullie,
    Miriam

    Like

  5. Even een knuffel gewoon, ik heb weinig woorden.

    ((((((((((jij)))))))))))))

    Like

  6. karin

    Winares.
    klein als je was, was je al een winares.
    jou van hun dingen beschuldigen ja dat gaf je heel veel stress.

    steeds te moeten dienen hun liefde waardigheid verdienen.
    ach lieve mies jij mocht geen kind zijn niet klein zijn.

    met een ongerepte jeugd nee niet vrij zijn.
    steeds weer de vrede liefde te bewaren te zoeken.

    zij met hun boosheid daarom wonden ze geen doeken.

    toch was jij altijd zo klein als je was al een winares.
    in je zelf weten van het goede je eigen ik ja jij princes

    dachten ze je voor altijd en eeuwig het zwijgen op te leggen
    stil te laten zijn niets mogen zeggen.

    nu ben jij volwassen en mag je spreken ja spreek ze maar toe
    gelukkig maak je je daarom boos zeg je in jezelf dat is wat ik wil
    ja dat is wat ik doe.

    ik laat me niet meer door hun kwade geesten leiden.
    ik kies voor een beter leven voor het geluk van jullie beiden.

    heel knap en goed wat je nu doet.
    je weet dat je het goede hebt ontmoet.

    trouw ben je aan hem en gebleven.
    o zo blij dat je dat niet is afgenomen maar zo voor je zelf is mee gegeven.

    daarom ja daarom vind ik je echt een winares.
    zo dapper met al je pijn en stress zo vechtend voor
    haar bestaan.

    zo dapper er steeds weer voor gaan.
    heel veel liefs voor dappere mies van mij Karin

    Like

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

