Mijn schildertuintje ;-)

In onze eigen tuin is het momenteel nogal een wildernis.
Dit komt omdat onze buren al vanaf 1 April (helaas geen mop) hun huis aan het verbouwen zijn.
De herrie is dusdanig dat we a.h.w. uit onze tuin worden verjaagd.

Dus plaats ik hier maar mijn enige echte zelfgemaakte “olieverftuin”.

Lekker puh!

Eremuris_2

Hé, jullie buren
hoe lang gaat dat nog duren
voordat jullie eens ophouden
met die kolereherrie
die bouwmachines
die jankradio
jullie drilboor?

Oh, mijn gehoor
dat hoort ècht niet hoor!

                           ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~                            

“Eremuris”, nageschilderd van een foto

van een Engelse tuin,
olieverf, 40 x 50 cm.
1990

       ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Categorieën: Mijn schilderwerk | 5 reacties

Berichtnavigatie

5 gedachten over “Mijn schildertuintje ;-)

  1. Anja Maas
  2. Ja meis het is wat hxc3xa9 die herrieburen!! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!

    Ik vind je schilderij prachtig!!!!

    Knuf
    Iam

    Like

  3. Wauw wat een mooie kleuren(-combinaties)!

    Like

  4. karin

    wat kun jij prachtig schilderen zeg.
    dit maakt een hoop goed op je herrie denk ik.
    echt een heel mooie tuin zou er zo in weg kunnen lopen.
    super mooi

    Karin

    Like

  5. karin

    Wandelend in je tuin kom ik bij je vijver aan.
    kijk ernaar waar al die mooie vissen heen gaan.
    loop ik verder door het bos kom ik de uilen tegen
    van al dat moois het maakt me wat verlegen.
    rustig loop ik door en zie ik al die prachtige natuur.
    in je schilderijen
    zo mooi zo puur.
    Liefs Karin

    Like

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

