Voor 2 Euro, onbetaalbaar!

Vanochtend kwam ik hartstikke blij naar beneden.
Ik had mijn laatste aanwinst aangedaan, nl een “tig” keer afgeprijsd rokje, dat ik vorige week had gekocht.
En, hoe vind je mij, in mijn rokje van maar 2 euro? vroeg ik trots aan mijn man.

MiesRok1

“Je bent onbetaalbaar”, zei hij glimlachend.

                                                             MiesSchop

Mijn dag kon echt niet meer stuk.

“Ja”, zei ik nog tegen mijn man :”ik heb mezelf veel te vaak in de uitverkoop gegooid, en dat ga ik dus nóóit meer doen!

En nu ga ik hier ook even “de show stelen”, hoor!

MiesRok2

Categorieën: Fotos | 3 reacties

Berichtnavigatie

3 gedachten over “Voor 2 Euro, onbetaalbaar!

  1. Hai lieve Mies,

    hier ben ik ook nog even 🙂
    Je schrijft:

    “Ik leef om mijn schuld weg te kunnen werken over het feit dat ik besta.

    Ik moet ook van iedereen bevestiging kunnen voelen over het feit dat ik dat bovenstaande goed genoeg doe.”

    Het raakt me dat je dit schrijft, ik herken het wel.
    Mijn visie daarop:
    Jij hebt bestaansrecht. JIJzelf bent het allerbelangrijkste in JOUW leven. Want JIJ moet het leven. En je mag ook nog eens leven zals jou dat uitkomt. Jij mag zelf kiezen wat je wil, wat je nodig hebt of niet nodig hebt. Je mag ook fouten maken. Je mag genieten van het leven zonder je schuldig te voelen. Je hebt het (dit) leven gekregen en het kan toch niet de bedoeling zijn dat je zo gebukt moet gaan over wat anderen van jou vinden, hoe anderen over jou denken? Want dan kan je het bij voorbaat al niet goed (genoeg) doen en zal je jezelf blijven straffen. Je hoeft jezelf niet klein te maken Mies. Maak je maar eens een beetje groter, door te voelen wat JIJ wilt of nodig hebt, kunnen heel kleine dingetjes zijn. Sta jezelf toe om te doen/geven/nemen/zeggen (etc) wat jij wilt, wat voor jou belangrijk is. Je hoeft je niet te onderschikken aan anderen. Je bent nu een volwassen vrouw die vrij mag zijn en mag genieten van haar leven. Ongeacht wat anderen daarvan vinden, óók de spoken uit jouw verleden.

    Nu ik dit allemaal schrijf, besef ik dat ik bovenstaand dus ook al een deel heb gedaan, voor mezelf, anders had ik het jou nooit kunnen zeggen haha. En het is erg moeilijk in het begin, om lief te zijn voor jezelf en niet stil te staan bij wat anderen denken en vinden, maar uiteindelijk zal het je wel meer ruimte geven om lekker jezelf te kunnen en mogen zijn.
    Ik gun het je heel erg lief Miesje.

    Heel veel liefs,
    Iam

    Like

  2. karin

    Lieve mies
    hier ben ik dan op je web log.
    ik heb je berichten gekregen dank daarvoor.
    hoop dat het met jou ook weer wat beter gaat
    en inderdaad we zijn vechters en zullen er wel komen.
    hoelang kunnen we niet zeggen maar uiteindelijk zal dat lukken.
    ik wens je heel veel sterkte toe want las dat het ff niet zo ging.
    heel veel liefs
    Karin

    Like

  3. You’re looking good dame! Hoe jong ben je ook weer? 30?

    Leuk he die uitverkoopjes waar je op het laatste moment nog tegenaan loopt! En dan ook nog onbetaalbaar zijn voor je man! Wat wil je nog meer?! (Ja dit is een domme vraag en zelfs ik kan hem voor je beantwoorden… XXXXXX Als ik kon toveren, dan toverde ik een prachtig mooi, fijn en liefdevol leven voor je Miesje.)

    Liefs
    Iam

    Like

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

