Verwoestende leugens (bevat trigger)

Verwoestende leugens.

Mijn leven is op leugens gebouwd, c.q. vanuit leugens opgebouwd.
Een opeenstapeling van leugens.
Als die leugens van jongs af aan gevoed worden dan leef je dankzij die leugens.

Gooi je die leugens overboord, dan "zinkt je schip", dan lijdt je letterlijk schipbreuk.

Mijn ptss heeft een scheepswrak van me gemaakt. (hoe letterlijk weer, want alles in mxe2x80x99n lijf gaat tekeer als een woeste binnenzee, het kolkt, bruist, suist, bonkt, enz., enz., aan 1 stuk door).

Die leugens zitten diep in mijn geest (mijn binnenzee) er in gekerfd, en zijn er met een verwoestende kracht ingehamerd.
Ze zijn onbeschrijfelijk groot over me gaan heersen, en willen niet zomaar weg.
Ze hebben macht over mijn geest / mijn denken gekregen, en dat willen ze zo houden.

Ik heb er mijn bestaansrecht aan leren ontlenen, werd gedwongen om die leugens steeds te bevestigen en te dienen, om te kunnen mogen bestaan.
Op die wijze opgevoed, ga je op den duur zelf(s) op zoek naar mensen welke die leugens (waar je voor hebt leren leven) zullen bevestigen.
Je bent ahw afhankelijk geworden van mensen, welke een beroep doen op xe2x80x9cjouwxe2x80x9d leugenachtige bestaan.( zodat je mag / kan voelen, dat je er mag zijn met xe2x80x9cjexe2x80x9d leugens.)

Je weet niet beter, of het is goed als iemand misbruik van je maakt (op basis van die leugens), want die leugens, daar leef je voor.
Je voelt je dxc3 n pas echt gelukkig, als er misbruik van je gemaakt wordt / als je misbruik van je kan laten maken.

Ik werd alleen dxc3 n bevestigd (van jongs af aan) als ik me opofferde / de schuld op me nam / alles goed en prettig vond aan hetgeen zij van me eisten, en leerde om mijn bevrediging te vinden / mijn bevestiging xe2x80″ bestemming te mogen voelen, als ik de wensen van andermans ogen af zou (kunnen) lezen; en om me dan dermate op te offeren, om al hun wensen, met al mijn kracht, voor hen in vervulling te xe2x80x9clatenxe2x80x9d / doen gaan.

Je gaat zelf in die leugens geloven, en dat is het ergste.
Vanuit overlevingstactiek, geloof je alles om niet in een zwart gat te hoeven vallen.
Want als je die leugens loslaat, is er niets meer om voor te leven, dan val je in xc3xa9xc3xa9n groot diep en zwart gat. En al je handvaten zijn weg!

Daarom, als je achter de waarheid komen wilt, moet je rigoureus kappen met iedereen welke jouw leugenleven gevoed heeft. ( En wil blijven voeden.)
Alle leugenbanden doorknippen.
Met heel je familie kappen die met jouw leugens hebben xe2x80x9cmeegeleefdxe2x80x9d (ze gevoed hebben, en er aan hebben meegedaan / meegewerkt.)
Al je vriendenxe2x80x9d foetsiexe2x80x9d; al het oude dat vanuit die leugens is opgebouwd ahw weggooien, en helemaal met niets, opnieuw beginnen met bouwen.

BLANCO!  Helemaal vanuit een 0 punt.

Je moet ( xe2x80x9cschoon aan de haakxe2x80x9d ), opnieuw geboren worden.
Een nieuw leven krijgen, dankzij de kennis van goed en kwaad.
Al het kwaad onder ogen krijgen, inzien (inzicht verwerven), en wxc3xa8g ermee : dxc3 xc3 r wil ik niet meer aan meedoen, daar wil ik niet meer aan vastzitten: aan valse beloftes, enz.

Parel77

Opruiming in de geest: een kluwen ontrafelen.
Het goede behouden, en het kwade eruit verwijderen.
Je moet schoonmaak houden, schoonwassen die geest, schiften, xe2x80x9cde schapen van de bokken scheidenxe2x80x9d.

En dan moet je alles steeds opnieuw doorworstelen.
Je hoort opnieuw het krijsen, en voelt opnieuw het geestelijke geweld, waarmee die leugens erin zijn gemept en geramd.

Alles voel je letterlijk weer gebeuren.
De pijn is wurgend, moordend. Het gebeurt OPNIEUW in je geest, gaat OPNIEUW door je heen; en je voelt hoe het gevoeld moet hebben vroeger.
Je wordt er nu pas echt duizelig en misselijk van, staat nu pas te tollen op je benen.
Je voelt het letterlijk scheuren en hameren in je hoofd.
Voelt hoe ze je xe2x80x9chet licht in de ogen niet hebben gegundxe2x80x9d, hoe ze je stekeblind hebben gemaakt voor de waarheid.

Voelt, hoe ze je de ene dreun na de andere verkopen.
Voelt, hoe het letterlijk voelde, toen ze tegen je snauwden en krijsten, van : xe2x80x9cvoor mijn part kan je barsten, van mijn part sla ik je je hersens in, van mijn part kan je oprotten, wegrotten, jij stuk vuil, drek en ellendelingxe2x80x9d.
Voelt, hoe ze je monddood maken, je de hoek intrappen, je vertrappen, hoe ze je geest verwoesten met hun leugens.

Dat zijn voor mij nu de herbelevingen.
Alles wat er in de geest in is gehamerd, aan en met geweld, voel ik nu al jaren letterlijk gebeuren; en ik herbeleef opnieuw die vreselijke, onbeschrijfelijke angsten.
Ik voel hoe ze over mij heen stampen, me de grond inboren, me in de ijskou laten staan.
Ik voel hoe ze aan me zitten te vreten, me op de zenuwen zitten te werken, me bijschaven naar hun wensen, naar hun model, wat zij van mij willen maken.

Hoe ze me verbouwen, heel mijn geest ombouwen, steeds weer opnieuw, naar hun beeld, en naar hun gelijkenis.
Ik moet gaan gelijken op hun boze-geesten-wensen, meedoen als een verlengstuk van hun boze geest.
Worden zoals zij willen dat ik worden zal: hun bezit!
Ze trekken mijn geest letterlijk alle kanten op, welke zij willen hebben dat ik op zal gaan.

Ze sollen met me, willen dat ze met, en om me kunnen lachen; dat ik hen vermaak, ondanks wat ze met me doen.
Lachen, xe2x80x9cwillen kunnen lachenxe2x80x9d, en ik MOET persxc3xa9 meelachen, dankbaarheid tonen, buigen als een knipmes; kunstjes vertonen, als hun goed gedresseerd  schoothondje: xe2x80x9ccommando xc3xb2p, commando nxc3xa9xc3xa9r, af, en bibberen!!!!!

Je voelt letterlijk hoe ze de touwtjes in handen nemen in je geest, en hoe ze aan die touwtjes beginnen te trekken (pijn, pijn de hele dag, doch vooral ’s nachts); hoe ze met man en macht bezig zijn om je te kunnen blijven besturen daarmee.

Hoe ze dus macht over je nemen, trekken, je manipuleren, fijnpersen, uitpersen, afpersen, leegzuigen, xe2x80xa6xe2x80xa6..om je dan te laten vallen als een baksteen zodra ze je eventjes niet meer kunnen gebruiken.
Je weet letterlijk niet meer wat voor en achter is, en je doet alles om eindelijk eens met rust gelaten te zullen worden.

Je wordt slaafs, gaat hen vereren dweept met hen, omhelst hun straf; omhelst het blok beton dat je moeder is, omdat je zxc3xb3 hunkert naar warmte, naar bevestiging; je bent bereid om daar alles voor te doen, alles voor op te geven.
Alleenxe2x80xa6.., je doet het nooit goed genoeg naar hun zin.

Want waar ze op uit zijn, om mijn ziel van me af te nemen, om die te bezoedelen en te bezetten, uit me te rukken en hxc3xa8n eigen te maken; datgene waar ze xc3xa9cht op uit zijn en het op hebben gemunt, juist dat, dat lukt hen niet.

En daarom zinnen ze op wraak; met hun jaloerse blikken proberen ze me te doden, me te doorboren van / met venijn, nxc3xb2g woester worden ze, nog geraffineerder, als bezetene gaan ze te werk.

Ze roepen hulptroepen in, gaan me te lijf met zxe2x80x99n allen, brengen me voor het executiepeloton, kruisigen mij, dansen van plezier voor dat kruis op die eenzame heuvel waaraan ze me gespijkerd hebben en denken dat ze het nu hebben gemaakt!!!!! vieren feest, jubelen en kraaien het uit.

En iedereen heeft het gedaan, iedereen heeft met hen mee gedaan, achter me aangezeten en op me zitten loeren totdat ie zijn slag (letterlijk) kon slaan, totdat ie me te pakken kon nemen om me uit te gaan wonen in mxe2x80x99n geest, om me af te gaan beulen, om me op te gaan jagen, me op te zwepen, me er van langs konden geven met hun haat, hun woede (en met hun schuld er bovenop, en er achteraan gesmeten).
Hun boetekleed dat ik verplicht was om voor hen allen te dragen. Hun hoon, hun verwijt, hun misprijzen, hun kwaadsprekerij.

Hoe ze zich op me bot
VIEREN, ik voel het gebeuren, hun triomf, ik zie hun zegetochten langs me trekken, hoe ze paraderen voor mijn bloedend aangezicht; hoe ze vanuit hun ooghoeken naar me grijnzen, en genieten van hun overwinningsmars.
Heen en weer dansen ze, als in een polonaise; ze voelen zich de koning te rijk, genieten met volle teugen.

Een voor hen verlustigend genieten, in zelfbevredigende lust.
Een lust voor hun oog, zo hang ik daar, xe2x80x9cdass stell ich dahxe2x80x9d.
Tentoongesteld, de voorstelling is uitverkocht, geen kaartjes meer te koop.
Alleen ik ben te koop, maar niemand wil me (nog) meer hebben.
Afgedankt voor goed en voor immer, als vergane glorie, die geen glorie wilde oogsten, die nederig was van aard, maar neder moest dalen ter helle.

Ze hebben me goed bedeeld met hun slagen, xe2x80x9cneexe2x80x9d ze zijn niet zuinig geweest, en zeker niet zuinig op me geweest.
Ze hebben me goed toegetakeld, en me alle kleuren van de regenboog laten aanschouwen;
niet alleen de bonte en de blauwe, ook de groene en de gele, en ook dat waren er vele.
Ze konden mij niet velen.
Voor hen was ik de doorn in hun oog, mijn licht konden ze niet verdragen.
Dus wat zij toen met me deden kon ook het daglicht niet verdragen.

Ik leerde om hen te behagen, hen voorspoed te brengen, en om hun tegenspoed weg te dragen.
God, vergeef het hen!……… weten ze niet wat ze doen??

Prinsheerlijk hangt ze daar, of was ze een prinses?
Lijdzaam, volgzaam, maar toch niet verloren, xe2x80xa6xe2x80xa6xe2x80xa6vanaf den beginne al uitverkoren!

Met dank voor het lezen en hartelijke groet.

p.s. Bovenstaand inzicht heb ik destijds (voor mijzelf) vanuit een herbeleving opgeschreven. Ik weet het nog goed: op een zondagochtend heel vroeg, begon ik te schrijven; ik was alleen en de pijn was zxc3xb3 erg.

Categorieën: Herbeleving en inzichten van ptss | 2 reacties

Berichtnavigatie

2 gedachten over “Verwoestende leugens (bevat trigger)

  1. Opus1400

    Beste dochter SIONS ,
    Wat afschuwelijk om die geestelijke horror/mishandeling zo “aan den lijfe” te moeten ondergaan.
    Ik wens je heel veel sterkte bij het terugvinden van de waarheid en wens je een spoedige genezing toe.

    Een zoon van SION.

    Like

  2. Kan het kloppen dat ik dit al van je gelezen heb? Volgens mij in pb (ben het even kwijt)
    Het is nog steeds een kwestie van overlezen en overlezen. Mijn verstand begint er nu aan te wennen, moet het nog accepteren als de waarheid. En gevoel…daar zal ik het maar niet over hebben 😉
    Want bij mij is het wel een soortgelijke situatie, zij het denk ik minder erg (weet ik veel of ik me dat wijsmaak of het daadwerkelijk zo is)…..

    Like

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

